Ga naar inhoud

Studio Webdesign 4 Pro


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Probleem met zulke WYSIWYG-programma\'s is dat de mensen die echt verstand hebben van het maken van websites dat soort programma\'s niet gebruiken. Ik zie de laatste tijd veel vragen over SW4 voorbij komen, maar eigenlijk geen is adequaat beantwoord kunnen worden.\n\nAls ik de broncode van je website zie kan ik je vast vertellen waarom de navigatiebalk onder in een hoekje staat. Hoe je dat moet oplossen in SW4? Geen idee...\n\nVind je het maken van websites leuk en wil je ooit meer websites maken dan alleen je eigen homepage, dan zul je vroeg of laat toch html/css moeten leren. En dan kun je er net zo goed nu mee beginnen.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[QUOTE=íamrik;536395]Hallo,\r\n\r\nIk heb een eigen website met Studio Webdesign 4 Pro gemaakt. Tot nu toe gaat alles goed. Laatst heb ik mijn navigatiebalk veranderd. Deze staat in het programma goed maar online staat mijn navigatiebalk onder in het hoekje? :confused:.\r\n\r\nIemand die kan helpen??\r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nVoor studio webdesign vragen kun je denk ik het beste kijken op het Studiowebdesign forum. [URL=\"http://www.studiowebdesign-forum.nl\"]www.studiowebdesign-forum.nl[/URL] denk dat je daar al je antwoorden vind.
Link naar reactie
Hoewel ik een klein vermoeden heb dat het je eigen forum is (en je dus eigenlijk gewoon zit te spammen!) denk ik dat je wel gelijk hebt.\nDe personen die hier iets over websites weten zijn misschien wel hobbyisten, maar geen amateurs en werken dus niet met programma\'s als Studio Webdesign. Vandaar dat de vragen erover eigenlijk blijven liggen en dat er (terechte) reacties komen om beter html en css te leren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...