Ga naar inhoud

Waar is het geluid in Office 2010 gebleven?


Aanbevolen berichten

In Office 2003 en 2007 kreeg je bij het afsluiten van een document in Word, Excel, etc. steeds een pop-up-venster en een geluid: \"Wilt U wijzigingen in ....opslaan?\".\r\nIn 2010 ontbreekt dit extra geluidssignaal. Alleen een pop-up-venster met een uitroepteken is er voor in de plaats gekomen.\r\nUiteraard gezocht bij alle opties... (alleen \"feedback met geluid\" gevonden, maar dat was er altijd al)...\r\nIs hiervoor een oplossing?\r\n\r\nN.a.v. de eerste twee reacties: uiteraard alle andere geluiden etc. functioneren!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Hallo.\r\n\r\nIk heb zins kort ook Office 2010 Pro (zelf betaald, dus origineel) maar vanaf het moment dat ik deze heb geïnstalleerd heb ik geen geluid bij het ontvangen van e-mail. Ook komt het venstertje rechts onderin ook niet tevoorschijn. Ik heb het geluid en zichtbaarheid aan staan en alle overige geluiden zoals hierboven weer gegeven doen het wel. Dit lijkt mij een fout is office of een fout in het functioneren met Win7 pro (ook origineel)\r\n\r\nWie heeft voor mij de juiste oplossing, Ik heb ook al gebeld met Microsoft en zij erkennen deze storing niet terwijl er toch meerdere niet opgeloste forums zijn waarin deze vraag gesteld wordt.\r\n\r\nGroeten Hans
Link naar reactie
Sorry wned, dit is een ander probleem, en hiervoor moet je een nieuwe vraag stellen in het forum.\n\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\n(Lees ook de [I]forumregels[/I] even door)\nDaar krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden. Kies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag.\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben (\'[I]Software overigen[/I]\' is prima), krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...