Ga naar inhoud

DVD RW op de pc (en kunnen kijken)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Betse lezer, \r\n\r\nHelp mij aub. Ik probeer al een aantal dagen om een DVD - RW (met 2 tv programma\'s ) op mijn pc te krijgen, zodat ik (zonder dvd) op de pc de tv programma\'s te kijken. Zou geweldig zijn want dan kan ik alle DVD\'s op de pc zetten en dan weg doen (als waren). \r\n\r\nHet is me wel al een beetje gelukt. ik krijg ze wel al op een AVI bestand op de pc, maar helaas staan niet alle 2 de programma\'s staan helemaal voledig op de pc (tewel het wel op de DVD is). \r\n\r\n[B]Wil iemand mij aub helpen, je zal mijn held worden[/B]\r\n\r\n\r\nAlvast hartelijk bedankt.....
Link naar reactie
[QUOTE=Ray Chieves;495793]Wat bedoel je precies: staan beide programma\'s (AVI-bestanden?) gedeeltelijk op de pc of een helemaal en de andere gedeeltelijk? En met welke methode is het al een beetje gelukt? En staan op die DVD-RW\r\nook 2 avi\'s of is dit een ander bestandsformaat?\r\n\r\nGrtz.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb een aantal dvd\'s waar een eental verschiilende bestanden op staan: VOP voral. Al 3 dvd\'s met opgenomen tv programma (staat maar 1 programma op de dvd) overgezet naar AVI met het programma: Any Video Converter. Deze kan ik zonder probleem (zonder dvd) kijken op mijn pc, Maar nu komt het. Ik heb ook dvd waar 2 afleveringen van \"De nieuwe Uri Geller\" op staan. Het probleem is het volgende: Ik krijg niet alle 2 de afleveringen volendig te zien. Op 1 bestand is het zo dat het begind midden een uizending, de uitzending is afgelopen, dan start de volgende (gelijk op het zelfde bestand). Dat is dan wel gee probleem maar ik heb dus niet alle 2 de programma\'s volledig. \r\n\r\nik verwacht dat je nu genoeg weet.... anders plaats je maar een bericht
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...