Ga naar inhoud

Vrijdag-Weggeefactie?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[QUOTE=Anacho;495538]Ik zou zeggen abonneer je op de wekelijkse nieuwsbrief, die krijg je dan op vrijdag, daar vind je de betreffende rubriek, met een linkje dat je aanklikt, daarmee opent als het goed is je email programma, en hoef je alleen nog op verzenden te klikken, je hoeft verder niets in te vullen, en je doet mee![/QUOTE]\r\n\r\nIk had me op gegeven voor de nieuwsbrief. Vorige week kreeg ik de nieuwsbrief wel, maar ik heb nu nog geen gekregen. Geprobeerd om me weer aan te melden, maar hij zei dat ik al geregistreerd sta. Nu maar hopen dat ik volgende week de nieuwsbrief wel krijg.
Link naar reactie
[quote=gompy;497913]Ik had me op gegeven voor de nieuwsbrief. Vorige week kreeg ik de nieuwsbrief wel, maar ik heb nu nog geen gekregen. Geprobeerd om me weer aan te melden, maar hij zei dat ik al geregistreerd sta. Nu maar hopen dat ik volgende week de nieuwsbrief wel krijg.[/quote]Al even in je spam map gekeken? Mocht \'ie daar staan, dan even aanmerken als geen spam, dan zal \'t verder wel goed komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...