Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb een adressen bestand in acces gemaakt maar nu wil ik etiketten afdrukken maar ik weet niet hoe ik adressen kan selecteren ik wil namelijk niet alle adressen afdrukken alleen een paar adressen maar. Wie kan mij helpen.\r\n\r\ngr jannie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Wie is \"hij\"?\nEtiketten afdrukken doe je normaal gesproken vanuit Word, nadat je een afdruk hebt samengevoegd.\n\nZoek desnoods even naar \"afdruk samenvoegen\", sites genoeg waar het wordt uitgelegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Welke adressen wil je afdrukken? als je bijvoorbeeld adressen uit Rotterdam af wilt drukken kun je een Query maken bij de tabel \"klant\".\n\nJe zet hier dan alle gegevens in en vervolgens in het criteria-vak onder woonplaats: \"Rotterdam\" of [voer een woonplaats in] (de 2e optie zorgt ervoor dat je een dialoogbox krijgt waar je een plaats in kunt voeren)\n\ndeze query selecteer je vervolgens bij het aanmaken van je etiketten. \n\nHoop dat dat geholpen heeft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen