Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 Ik ben sinds kort bezig met een HTML site. Het gaat best lekker, maar ik stuit op een klein probleempje: Ik wil graag een link in een button tag zetten, maar ik weet niet waar! Het idee is dat er bijv. \"marktplaats\" op de button komt te staan, als je er dan op klikt moet je dus naar marktplaats worde gestuurt(door de link in de button tag).:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Kwestie van Google gebruiken: link html afbeelding\n1e optie: [url]http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/les4.php[/url] \nStaat e.e.a. uitgelegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 De vraag gaat toch over een button als \"link\" en niet om een afbeelding?\n\nDat kan voor zover ik weet alleen met javascript en gaat dan zo:\n[code][/code] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Eagle, je hebt gelijk. Ik had button gekoppeld aan afbeelding, maar zoals jij aangeeft kan ook.\r\nMaar ook dan is Google een prima middel om zelf even op zoek te gaan ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen