Ga naar inhoud

Netwerk problemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was, maar nu heb ik een probleem:\r\n\r\nSinds kort doet het Internet op mijn PC het niet. Ik heb een draadloos netwerk en heb helemaal geen kabels. Mijn draadloze USB-Adapter had het eergisteren begeven dus had ik een nieuwe besteld via Bol.com via mijn laptop, die ik nu ook gebruik, maar nu heb ik een nieuwe Belkin USB-Adapter en hij doet het ook al niet. De computer zegt steeds \"Onbekend randapparaat gevonden.\" en ik installeer gewoon de stuurprogramma\'s die je moet installeren. Na het installeren moet je altijd de USB-Adapter erin pluggen maar nu zegt het installatie programma na een paar minuten ook \"De netwerkkaart is niet gevonden\". Ik had hiervoor een ongelooflijk oude D-Link USB-Adapter die na een tijdje herinstalleren dezelfde aandoeningen toont, dus zo te zien ligt het aan mijn PC. Ik had altijd goed draadloos kunnen werken met USB-Adapters op deze PC maar sinds die ene dag is-ie helemaal op.\r\n\r\nHeeft iemand een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...