Ga naar inhoud

Hdmi


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een toffe Philips blueray speler gekocht en aangesloten op mij Sony Bravia lcd via een HDMI kabel. Kan eigenlijk niet anders (geen scart aansluiting).\r\nNu kan ik de zoom functie van de tv niet gebruiken bij bv dvd\'s van oudere tv series als Friends. Die moet ik dus nu verplicht in 4:3 kijken op een breedbeeld tv. Als ik het knopje om in te zoomen indruk krijg ik \"deze functie is niet beschikbaar\". \r\nIemand enig idee of dit te veranderen is ?
Link naar reactie
Zoomfunctie op de afstandbediening van de bleuray speler gebruiken .\nIk heb een bleuray speler van LG ,,en ook een tv van LG ,,ook via hdmi aangesloten .\nAls ik naar het hdmi kanaal kijk zijn er diverse instellingen van de tv die je niet kunt veranderen.\nOok bleuray films in het letterbox formaat hebben zwarte balken ,onder en boven ,maar met de tv instellingen krijg ik die niet weg ,omdat het formaat niet gewijzigd kan worden op het hdmi kanaal.\nMet de bleurayspeler kan ik dan wel de zoom functie gebruiken ,maar doe ik dat te veel ,dan valt er natuurlijk aan de zij kanten beeld weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...