Ga naar inhoud

Image 7.135.360 KB


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Je hebt verschillende opties:\n Als het een game of software is - wat ik vermoed omdat het een image is - kun je hem mounten in virtuele rom bijv.: Daementools of branden op een dual layer\n\nVerder lees ik als oplossing op het net:\nDe iMage uitpakken met bijv. WinRAR of Isobuster en dan de bestanden met Nero op 2 verschillende DVD\'s branden en als je ze nodig hebt weer naar de PC schrijven en een image van maken... en vervolgens weer mounten.\n\nTegenwoordig kun je ook heel eenvoudig zo\'n image op een stick bewaren...\n\nAls het je bedoeling is om een game te splitsen op 2 DVD\'s, (eerste DVD invoeren en tijdens installatie 2e DVD invoeren) dan is dat bij mijn weten niet zo maar mogelijk.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;484725]Je hebt verschillende opties:\r\n Als het een game of software is - wat ik vermoed omdat het een image is - kun je hem mounten in virtuele rom bijv.: Daementools of branden op een dual layer\r\n\r\nVerder lees ik als oplossing op het net:\r\nDe iMage uitpakken met bijv. WinRAR of Isobuster en dan de bestanden met Nero op 2 verschillende DVD\'s branden en als je ze nodig hebt weer naar de PC schrijven en een image van maken... en vervolgens weer mounten.\r\n\r\nAls het je bedoeling is om een game te splitsen op 2 DVD\'s, (eerste DVD invoeren en tijdens installatie 2e DVD invoeren) dan is dat bij mijn weten niet zo maar mogelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je snelle reactie,\r\n\r\nHet gaat om een concert dat is gepost als image met een grote van 6.80 GB maar ik heb geen d-layer vandaar.\r\nDus moet ik kijken hoe ik hem op gewone dvd\'s kan zetten.\r\nDus als je ideen heb?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...