Ga naar inhoud

Java Probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste PC mannnen en vrouwen<\n\nGraag Uw hulp bij dit lastig probleem.\n\nIk heb een probleem met Java op mijn verenigingsPC.\n\nDit programmaatje heb ik nodig maar krijg het met geen mogelijkheid aan de gang.\n\nHeb al vanalles geprobeert,krijg hem niet gedeinstalleerd maar ook niet opnieuw geinstalleerd.\n\nIk krijg deze foutmelding Error 25099 en heb al op de site van Java de zogenaamde oplossing geprobeert,maar werkt helaas ook niet.\nBen ten einde raad,\nZeer graag Uw tips wat er nog te doen is,gegroet,Johan
Link naar reactie
Ik lees op het net dat je na de oplossing van Java ook de map moet verwijderen\n %ProgramFiles%\\Java\\jre6\\ and %APPDATA%\\Sun\\Java\\jre1.6.0_10\\ directories\n\n[URL]http://forums.java.net/jive/thread.jspa?threadID=42423&tstart=0[/URL]\n\nAls je niet zeker bent of de map weg kan (na verijwderen programma), deze even tijdelijk op een andere plek parkeren en eventueel een andere naam geven (java-oud bijv).\n\nOpnieuw opstarten en daarna nog eens proberen te installeren....
Link naar reactie
Beste Reintje\r\n\r\nDank U voor de snelle raad, ik heb het kunnen oplossen met U tip.\r\nAlleen moet met de hele PC schoonmaken,dat wil zeggen alle oude verwijzingen\r\nnaar Java moeten dan worden vewijderd.\r\nOok in het register,alles opschonen en defragmenteren van de schijf,opnieuw opstarten,\r\nen dan kon ik Java opnieuw installeren.\r\nbedankt voor Uw tip.\r\n\r\ngegroet johan(B)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...