Ga naar inhoud

foutmelding in Alcohol 120%


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven op mijn brandende vraag:\r\n\r\nIk wil met een trial versie van Alcohol 120% branden, maar krijg een foutmelding:\r\n\r\nWanneer ik selecteer wat ik wil branden (mkv-bestand) en ik druk op \"volgende\", krijg ik een vierkantje te zien met daarin staand \"[U]image bestand formaat instelling[/U]\". \r\n\r\nHierin moet ik de [B]image header grootte [/B]& de [B]image trailer grootte [/B]invullen.\r\n\r\nOok wordt de trackgrootte en blockgrootte gekenmerkt, wat ik kan wijzigen. Maar dit laat ik zo staan zoals het staat.\r\n\r\n\r\nIk heb lang gezocht op internet, naar hetgeen wat ik moet invullen, maar ik kom er niet uit.\r\n\r\n\r\nGraag jullie hulp, zou fijn zijn! Dank je wel alvast!
Link naar reactie
De installatie is voltooid van Super, weet nu niet precies wat ik moet doen. Aangezien mijn Engels niet best is, is het lastig te weten welke stappen ik moet ondernemen.\r\n\r\nNa veel gestoei en uitproberen is het mij toch gelukt denk ik.\r\n\r\nHij heeft een VOB bestand aangemaakt...\r\n\r\nDekn dat het gelukt is!!!! Mega bedankt!!!! :D
Link naar reactie
Het is in zoverre gelukt, dat ik hem heb kunnen branden met Alcohol... maar de DVD speler leest hem niet, blijft hangen zegmaar.\r\n\r\nIs het mogelijk om met alleen een VOB-bestand een film compleet te kunnen branden? Zijn er niet meer bestanden nodig? \r\n\r\nAl met al is het helaas niet gelukt, ik heb nog 2 films die ik om moet zetten naar VOB, daarbij krijg ik natuurlijk het zelfde gelazer :(\r\n\r\nMisschien dat je nog een tip hebt. Ik ben een leek op dat gebied. Nu nog beeld en geluid, dat hij hem leest... dan ben ik helemaal :D\r\n\r\nBedankt alvast voor je moeite!
Link naar reactie
een goed afspeelbare dvd bestaat uit de volgende bestanden:\r\n.IFO (vaak 2)\r\n.BUP (ook meestal 2)\r\n.VOB (meerdere bestanden van max 0.99 gig)\r\n[COLOR=\"Lime\"]voorbeeld[/COLOR]\r\n[ATTACH]14553[/ATTACH]\r\n\r\néén .VOB is dus niet juist, ik weet niet of je met super er een echte dvd van kan maken\r\nmet dvd-flick moet dit zeker kunnen.\r\n\r\nhetgene wat je oorspronkelijk wou doen heeft totaal geen zin\r\neen image maken van een mkv of een mkv branden op dvd kan je niks mee (behalve als back-up)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...