Ga naar inhoud

Hoe moet ik een game netwerk maken?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wou graag op een zo goedkoop mogelijke manier, draadloos of met kabel, maakt me niet uit, een netwerk maken tussen twee computers om Call of Duty tegen elkaar te spelen. Ik wil graag weten: Wat heb ik nodig, en Hoe doe ik het. Graag een beetje simpel en stap voor stap uitleggen want ik ben nog maar 15. \r\n\r\nHier wat meer over de computers:\r\n\r\nZe staan boven, het zijn twee vaste XP computers van DELL, zonder internet verbinding, maar wel klaar voor een internet verbinding.Ze staan redelijk dichtbij elkaar ( zó n 5 meter). Dit is wat ik qua netwerk achtige dingen op de computers aan hardware kon vinden. Ik weet er niet zoveel van, dus het kan goed dat ik onzin dingen opschrijf.\r\n\r\nComputer 1: \r\nNetwerk adapter Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit controller\r\nCommunicatiepoort COM1 \r\n(Kan meer op staan maar dit is wat ik vond)\r\n\r\nComputer 2: \r\nH conexant smart H5FI v92 56k DF PCI modem\r\n394 Netwerkkaart\r\nBroadcom 440x10/100 intgr.contrl.\r\n\r\n\r\nBedankt voor je tijd!
Link naar reactie
Het goedkoopste is een crossed netwerkkabel tussen beide pc\'s. Ben je met één kabel klaar. Om het verder werkend te krijgen moet je wel nog een hoop instellen binnen Windows.\n\nIets eenvoudiger is om twee normale netwerkkabels te nemen en daar een apparaat tussen te zetten dat IP-adressen uitdeelt, zoals een router. Is wel weer duurder, maar veel eenvoudiger in te stellen.\n\nDraadloos zou ik niet doen. Games sturen nogal wat data heen en weer dus dan wil je toch wel een betrouwbare verbinding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...