Ga naar inhoud

Netwerk plan


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nEnige tijd geleden hebben wij thuis 2 laptops aangeschaft. Een met Windows Vista en een macbook. Nou werkt dit allemaal prima alleen hebben we 2 problemen.\r\n\r\nAllereerst is er het probleem van printen. Graag zouden we draadloos printen (Canon Pixma MP460) en gebruik maken van een externe harde schijf (Wester Digital), welke voor slechts 1 van de laptops toegankelijk moet zijn.\r\n\r\nZelf heb ik geen flauw idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, vandaar dat ik om jullie hulp vraag. Ik hoopte dat het mogelijk zou zijn een USB-Hub aan te sluiten op onze draadloze router?
Link naar reactie
Neem een router met de mogelijkheid om een USB-printer op aan te sluiten om deze via het netwerk te delen.\n\nSluit de externe schijf direct op één van de laptops aan en niet via de router.\n\nHet zou me namelijk verbazen als een usb-hub aangesloten op de router gaat werken. Als de bedoeling was dat je tegelijkertijd een printer en een externe schijf zou kunnen aansluiten, hadden ze er wel meer usb-poorten op gezet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...