Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zit bij Ziggo, en ik heb een Gigabit 5 -ports Switch gekocht om internet te delen.\r\nKan dit zowiezo, want er staat in dat je het voor ADSL kan gebruiken wat ik niet heb, ik heb een gewone kabelmodem.\r\nDe 1e pc werkt altijd die je aanzet (of het nu degene met vista is of de andere met XP, maakt niet uit), maar zet je de andere aan, heeft die geen internet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Je moet ook geen switch gebruiken ,maar een router !!!\nNa de router kan eventueel nog een switch worden geplaatst ,maar dat zal niet nodig zijn ,want de meeste routers hebben een ingebouwde switch. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Je dient een router te gebruiken, er wordt maar 1 ip adres uitgedeeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Dan ga ik morgen even bellen want dit vind ik niet kunnen, waarom zouden ze alleen maar switches verkopen in die winkel? naar mijn inziens zijn die dingen niet zo veel nodig als routers.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Waarom denk je dat ze alleen switches verkopen? wel naar een router gevraagd dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 In een beetje netwerk hangen meer switches dan routers dus zo vreemd is dat niet.\nAls je om een switch vraagt krijg je een switch en niet een router.\nDe verkoper heeft je verkeerd begepen of je hebt niet goed uitgelegd wat je bedoeling is.\nIn beide gevallen kun je die switch waarschijnlijk wel terug brengen en met een router naar huis gaan, evt. met wat bijbetaling omdat een router over het algemeen wat duurder is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen