Ga naar inhoud

Wlke Netwerkdingen kunnen dit zijn?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Welke kaarten of dingen kunnen dit zijn?\nIk ben even de weg kwijt omdat ik niet weet waar ze van zijn.\nZover ik weet is er niets extern aangesloten, dus zou het intern moeten zijn.\n\nIk dacht altijd dat die 1394 de (internet) netwerkkaart op het moederbord is.\nDe realtek gebruik ik al vele jaren (pci kaartje) als verbinding met internet.\nDus die is wel bekend.\nOmdat ik sinds kort via Alic zit, kon ik op geen enkele manier met die kaart en vaste kabel in het modem komen, terwijl het geen probleem was met het Online modem/\nDraadloos wel, maar daar ging het even niet om.\nDenk dan probeer ik het met dat vaste kaartje, had ik nog nooit gebruikt.\nDat werkte wel.\nMaar het blijkt niet de 1394 te zijn, maar de sis 900,\nJa lekker verwarrend allemaal.\nDus denk ik ik haal al die overtollige zooi eruit, maar ja, weet even niet wat nu die 1394 en Bluetooth netwerkadapter is.\nEr zitten geen dongels in dus moet ik op onderzoek uit.\nAls pci zit er alleen nog USB hub in\nEen Firewire kaart (zou hem kunnen zijn)\nDe bekende Realtek kaart\nen als laatste een SCSI kaart voor de scanner.\nHet mb is een ECS 648FX-A\nEr zit voor de rest hier geen draadloze dingen aan zover ik weet zeg ik maar even, ik kan er allemaal zo rot bij.\nMisschien herkenbaar voor iemand?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...