Ga naar inhoud

Fritzbox - remote usb


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb van mijn provider (XS4ALL) een fritzbox fon wlan 7170 gekregen \r\nOp de usb aansluiting daarvan heb ik mijn sandisk cruzer usb stick aangesloten. via ftp is hij gewoon goed bereikbaar,\r\n\r\nmaar de fritzbox heeft ook een remote usb programma zodat apparaten (ook printers) automatisch worden herkend door elke pc alsof ze er direct op aangesloten zijn. dat programma is[URL=\"http://fritz.box/cgi-bin/webcm?getpage=../html/de/usb/pp_aura.html&sid=b50977763ec6dda2\"] hier [/URL]te downloaden \r\neerst werd het programma niet geïnstalleerd omdat ik een beta versie van het .net framework op mijn laptop zou hebben, dat heb ik niet maar nadat ik de laatste (3.0) versie had verwijdert kreeg ik alles geïnstalleerd het programma opende en toen sloot de pc zichzelf af :eek:\r\n\r\ndaarna nog een paar keer geprobeert maar nu werd het geblokkeerd door de virusscanner maar na uitschakelen van die virusscanner (AVG) lukt het nog steeds niet wat doe ik fout?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...