Ga naar inhoud

DHCP client Verlooptijd = Expired


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWij hebben sinds kort een [B]Sitecom Wireless 300N XR Gigabit Router[/B], wij hebben 6 computers thuis waarvan er bij twee de DHCP Verlooptijd is verlopen \r\nDit staat er:\r\n\r\n[B]IP adres MAC adres Verlooptijd[/B]\r\n192.168.0.100 **:**:**:**:**:** Expired\r\n192.168.0.104 **:**:**:**:**:** Forever\r\n192.168.0.109 **:**:**:**:**:** Forever\r\n192.168.0.101 **:**:**:**:**:** Forever\r\n192.168.0.102 **:**:**:**:**:** Forever\r\n192.168.0.103 **:**:**:**:**:** Expired\r\n\r\nipconfig /renew invoer dan staat er dat er een fout is opgetreden bij het vernieuwen van deze interface: LAN-verbinding kan geen contact met de DHCP-Server Maken. Aanvraag is verlopen. er heeft zich een fout voorgedaan bij het vrijgeven van deze interface: loopbackPseudo-Interface 1 Dus nou heb ik de vraag hoe kan ik dit oplossen? \r\n\r\nik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven:confused: en anders hoor ik het wel\r\n\r\nalvast bedankt,
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nAls het goed is kan je wel inloggen met de web-interface op je router, meestal is dat iets als [url]http://192.168.1.1[/url]\r\nDaarna log je in bij de router, kies daarna het gedeelte DHCP. Over het algemeen kan je daar ingeven wanneer de lease verloopt van het uitgeven van IP\'s.\r\nZet de DHCP op never expires. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.\r\n\r\nSucces, Theo
Link naar reactie
Ik denk niet dat dat het probleem is, dan zouden alle aangesloten computers dat probleem hebben. Misschien staat in de router voor die twee mac-adressen een andere instelling, anders moet je het zoeken in de instellingen in die twee computers. Ik denk inderdaad ook aan de firewall van de computers zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...