Ga naar inhoud

routers


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=basbbbbas;471276]Ik heb altijd problemen met routers.\r\nWil er graag een hebben met wifi zodat ik het met anderen apparaten kan berijken. Het zou ook handig zijn als hij niet zo duur is.\r\n\r\nAlvast \'\'Fanks\"[/QUOTE]\r\n\r\nik zou zeggen d-link zoek eens op, kostprijs weet ik niet, ik heb deze van telenet gekregen :p
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Het instellen KAN wel eens een probleem geven, en lang duren voor het werkt, als het tegen zit.\nALS het werkt gebruik dan deze gratis tip:\nMaak een screenshot van alle pagina\'s en sla ze op.\nMoet je later weer eens instellen, gaat het wat makkelijker.\n \nBijv. : Sitecom heeft van die setjes, met USB adapter vanaf 30 euro.\nAdapter niet nodig met een moderne laptop/computer, moet dan in de beschrijving staan over Wireless Lan.\nBen je een netwerk gamer, dan de duurdere 300N versies\n \nEr is zoveel te koop wordt je niet goed van.\nWat de één goed vind, is bij de ander weer prut.\nDat hou je toch.
Link naar reactie
Tja, en dat is weer een beetje overdreven burgkop ;) Laat je niet alles wijsmaken: dat zijn meestal verkoop argumenten.\nOf heb jij al een internet provider van meer dan 30Mb/s ??Als je i.d.d. met 100Mb/s glasvezel, of dadelijk de \"nieuwe\" snelle kabel (docsys3 nodig)hebt kan ik het me voorstellen. Maar ik geloof niet dat jij al zo ver bent ;)
Link naar reactie
[quote=Maximinus;475398]Tja, en dat is weer een beetje overdreven burgkop ;) Laat je niet alles wijsmaken: dat zijn meestal verkoop argumenten.\nOf heb jij al een internet provider van meer dan 30Mb/s ??Als je i.d.d. met 100Mb/s glasvezel, of dadelijk de \"nieuwe\" snelle kabel (docsys3 nodig)hebt kan ik het me voorstellen. Maar ik geloof niet dat jij al zo ver bent ;)[/quote]\nDacht dat de 300N versie ook onderling met de computers sneller werkt, betere doorvoersnelheid.\nIk heb er net een gekocht, maar kan hem nog niet uitproberen.\nHad ook de 54g en die was op internet 30 euro na wat zoeken.\nDeed het ook goed, maar ik ben niet zo\'n spelletjes figuur.\nKan ik niet over oordelen, wel over gelezen.
Link naar reactie
Ja, daar heb je gelijk in : tussen pc\'s werkt het dan wel sneller ;)\nGigabit lan gaat het gewoon worden, daar kan nog geen wifi tegen op.\nMaar voor wifi geldt wel dat ze erg dicht op elkaar moeten staan, anders haal je de snelheid niet. Werk je echter over langere afstanden, dan werkt de \"G\" versie toch beter/makkelijker: dan hoef je maar 2 antenne\'s te versterken :) (weerszijde 1 natuurlijk)\nEn kun je heel eenvoudig over grote afstanden nog hele hoge snelheden behalen. (gewoon enkele kilometers bereik ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...