Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    336

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
[QUOTE]In Zuid-Korea gaan robots gevangenen bewaken. Ze doen dat vooral \'s nachts en zullen het werk van hun menselijke collega\'s aanzienlijk verlichten, hebben Zuid-Koreaanse onderzoekers vandaag bekendgemaakt.\nHet gaat allereerst om een proef met drie robots in een gevangenis in de zuidoostelijke plaats Pohang. [U][B]Als ze bevallen, gaan er naar verwachting veel meer van deze cipiers aan de slag.[/B][/U]\n\nVier wieltjes\nDe drie, die in maart met hun werk beginnen, zijn 1,5 meter hoog en rijden op vier wieltjes. Ze hebben sensors die volgens de makers abnormale zaken zoals geweldpleging waarnemen. Ze geven dat door aan menselijke collega\'s. Die kunnen via de robot met een gedetineerde praten.\n\nDe cipiers zijn ontwikkeld door onderzoekers van de Kyonggi Universiteit. Het project kost 660.000 euro. Er wordt nog gewerkt aan hun uiterlijk, zodat ze er vriendelijk uitzien. [/QUOTE]OMG, ze kunnen zich dus al voortplanten ook 8-)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Mijn hond \r\nMijn hond heeft nu ook een uitkering. \r\nIk ben erin geslaagd om een werkloosheidsuitkering te krijgen ... voor mijn Bouvier. \r\nEerst had de Sociale Dienst er geen oor naar, maar na wat hevig discussieren kwam er toch schot in de zaak. \r\n\"Maar mijnheer, het is een hond\" zei die trut. \r\nToen heb ik haar gezegd : \"Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras...\" \r\nDaar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen. Na nog vijf minuutjes onderhandelen haalde ik m\'n beste argument boven: \"Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft.\" \r\nToen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...