Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE]Wie wil er nu lid bij de Vara zijn. ;-):o:rolleyes::mad:8o|[/QUOTE]\n\nSorry Dutch, maar dat gaat jou geen reet aan, en ik vind je antwoord dan ook onfatsoenlijk. Heb je wel eens gehoord van mensen in hun waarde laten?\nDit zijn gewoon dingen die mensen voor zichzelf moeten beslissen, en je bent oud genoeg om dat te weten. Ik word langzaam een beetje ziek van je regelmatig terugkerende denigrerende opmerkingen, en ik ben vast niet de enige. \nEen beetje respect, zeker hier op het forum kan geen kwaad.
Link naar reactie
  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    336

  • 3 weken later...
Ik denk dat zo\'n verschil met de originele prijs van 59,99 al te weinig is voor een (ongezien) tweede hands exemplaar, en dat dat nu genadeloos door de winkel wordt benadrukt.\n\n(Off topic:\nWaar je bij die winkel (of een winkel met dezelfde parallelle verkoop van tweede hands uitgaves) goed op moet letten is het bestaan van verschillende uitgaven c.q. versies. Sommige muziek albums bijvoorbeeld kennen heel veel verschillende masters en/of re-masterede versies, met ook verschillende hoesjes. Zo zijn er bijvoorbeeld van het album [url=http://www.discogs.com/Pink-Floyd-Wish-You-Were-Here/master/11703] \' Wish you were here\' van PinkFloyd op Discogs[/url] alleen al 129 uitgaven gearchiveerd (LP, CD, tape, 8-track), en dat zijn alleen die die door bezoekers gemeld worden, dus er kunnen er zeker heel wat ontbreken. Een tweede hands handelaar (ook de simpele klant die zijn ongewenste CD\'s gaat verkopen) checkt vaak niet goed of hun exemplaar wel exact dezelfde is als waar onder deze hem aanbiedt. En dan denk je de ene versie te hebben, maar ontvang je een hele andere.\n\nIk had besteld een oude uitgave van \'Dark side of the moon\' van Pink Floyd, beloofd uit 1984, en ontving een 2008 (of zo), welke een onderdeel was geweest van een 14 disk collectie uitgave. De prijs die ik betaalde was hierdoor ook veel te hoog, individuele CD\'s uit zo\'n box zouden op maar 2/3 van de prijs komen als nieuw. Zo wordt zo\'n box aangeschaft (14 disks) en per stuk als tweede hands doorverkocht met winst. \nZelfs de juwelcase met boekje was veranderd in een simpel goedkoop kartonnen hoesje. En natuurlijk een andere master, en daar deed ik het voor)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Toen God Adam en Eva geschapen had, zei hij hen:\n\"Ik heb nog twee geschenken over: \n Het eerste geschenk is de kunst om rechtstaand te kunnen plassen en .......\" \nAdam onderbrak hem en riep:\n\"Oh, Heer, a.u.b, mag ik dat geschenk hebben\"\n“Oh, ja, Heer, dat zal mijn leven veel gemakkelijker maken!\nA.u.b. geef het aan mij\" \nEva zei dat het voor haar niet belangrijk was.\nEn zo gaf God het geschenk aan Adam, die zot van blijdschap\nbegon rond te rennen.\nHij rende overal rond in het Aards Paradijs,\nplaste tegen elke boom en struik die hij tegenkwam,\nliep naar het strand alwaar hij plassend tekeningen maakte op het zand.\nOp die wijze manifesteerde hij zijn groot geluk!\n\nGod en Eva keken hem na.\nToen vroeg Eva:\n\"Heer, wat is het andere geschenk?\" \nEn God antwoordde: \n\"Hersenen, Eva Hersenen. En die zijn voor jou...
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...