Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    336

André Rouvoet, Jan Peter Balkenende en Alexander Pechthold zitten in een vliegtuig dat zich boven Nederland bevind. Rouvoet pakt een briefje van 50 en zegt als ik deze naar beneden zou gooien dan maak ik 1 Nederlander blij. Balkenende daarop zegt; als ik 5 briefjes van 10 naar beneden gooi dan zou ik 5 mensen blij maken. Waarop Pechthold even heftig op doordraait en zegt; als ik dit briefje van 500 opdeel in briefjes van 5 dan zou ik 100 Nederlanders blij maken. Ze lachen zich alle drie een deuk.\r\n\r\nVoor in de cockpit zegt de piloot; wat een stelletje pochers hoor ze nou toch eens.\r\nWaarop de co-piloot zegt; als ik ze alle drie het vliegtuig uitgooi dan maak ik miljoenen Nederlanders blij.
Link naar reactie
Ik denk dat dat een typische vertaalfout is door iemand die wel enigszins nederlands kent maar geen Nederlander is en die z\'n woordenboek of vertaalprogramma heeft gebruikt, er zal worden bedoeld \"Register\" ipv \"Woordenboek\"\nHerinstalleren van de applicatie zal waarschijnlijk het probleem oplossen.
Link naar reactie
Via V&D,was er een aanbieding in de Mei maanden in 1968.\nWat ik op het oog had een eetkamer, wat bij ons ( Maastricht) niet was te verkrijgen.\nOp naar Eindhoven.\nWe zoeken een plaats tussen de lijnen en parkeren onze eerste Fiat 600.\nDe bestelling is rond via V&D.\nTerug naar ons wagentje .. ennu een bonnetje achter de ruitenwisser ?\nDus dan maar even betalen.\nDe brigadier aan de balie,hoort ons verhaal aan.\nMaar jullie mogen nooit een parkeervak in rijden,waar in staat NP.\nDit betekend Niet Parkeren.\nOh zei ik : ik dacht dat was, Nog Plaats.\nNiks hoeven te betalen zijn humor was,dit heb ik nog nooit gehoord.\nSalu.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[COLOR=\"Blue\"]Zijn hier mensen die van lekker eten houden?\r\nWel ik heb een heeeeerluk recept:\r\n[Koop een eend van ongeveer 5 kg. \r\nTwee grote flessen Schotse Whisky, spekreepjes en een fles olijfolie. \r\n\r\nDe eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout. \r\nDe oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden. \r\nEen longdrinkglas voor de helft vullen met whiskey. \r\nDe whiskey opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven. \r\nDe eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey inschenken. \r\nHet tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten. \r\nNa 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whiskey. \r\nDe glaven opdlinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen. \r\nNog en naiff glav insjenke en opdlinke. \r\nNa en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekkn. \r\nBlantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkerand toen. \r\nDenove nen sgop geve. \r\nTwee glave wiskiisjenke en tmiddeste glaf leegdwinke. \r\nDe nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke. \r\nDe blantwondezelf op de binnekand van de reghterhansoen en deent oprape. \r\nDeent nogis oprape en met nen nantdoek de dwantwondesaiv van deent vege. \r\nZe hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeroprape. \r\nTkapotte glazzopvege endeent terug in dehove doen. \r\nDeheent oprape en dove eers opedoen. \r\nDe twwwiede gles biski pedoen en overeindzette. \r\nOpstaan van de vloer ent vetsprek ondrde kas vege. \r\nNogis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte. \r\nDe bles op de grondzette. \r\nUlde bles drinke wande glave sijn opof kabot. \r\nDenóve aftette, deooge sluiten en ornvalle. \r\n\r\nDe volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. \r\nDe hele rest van de middag en vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken. \r\nDe glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen.\r\n[/COLOR]
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[QUOTE=Moppie59;533619]Zijn hier mensen die van lekker eten houden?\r\nWel ik heb een heeeeerluk recept:\r\nKoop een eend van ongeveer 5 kg. \r\nTwee grote flessen Schotse Whisky, spekreepjes en een fles olijfolie. \r\n[...][/QUOTE]\r\nIs dit grappig? Het is een verhaal van een drie-jarig persoon waarin alles grappig is. En daarna moet je zeker een atoombom opeten en van een gebouw springen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...