Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    336

Ik weet niet of het erg grappig is maar wel een blunder......\r\n\r\nMijn moeder heeft van haar werk een e-mail adres gekregen. Vervolgens heeft de ict een opruimactie gedaan. Mail adressen die niet weg mochten zijn erbij verloren gegaan. Dit kreeg mams in haar [B][U]mailbox van haar werk[/U][/B]: (Gelukkig is haar adres niet verwijderd.)\r\n[QUOTE]\r\nBeste medewerkers van ................,\r\n\r\n\r\nNaar aanleiding van onderstaand bericht, verzoeken wij u nu om uw medewerking.\r\n\r\nWilt u controleren of u nog bij uw eigen mailbox(en) kunt? En indien u gemachtigd bent op andere mailboxen of deze nog actief zijn?\r\n\r\nAls u er niet bij kunt, verzoeken wij u om op DEZE mail te reageren, zodat de informatie zo snel mogelijk bij de beheerders terecht komt.\r\n\r\nTevens het verzoek om aan te geven wie de eigenaar van de betreffende mailbox is of zou moeten zijn, anders kunnen de rechten niet worden gegeven en kan de mailbox alsnog niet gebruikt worden.\r\n\r\nDe betreffende mailbox zal dan binnen 2 werkdagen weer beschikbaar zijn. De eigenaar zal daarna de rechten voor de gemachtigden moeten instellen.\r\n\r\nAlvast bedankt voor uw medewerking.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls het niet grappig was, let dan op deze zin:\r\n\r\n[QUOTE]Als u er niet bij kunt, verzoeken wij u om op DEZE mail te reageren, zodat de informatie zo snel mogelijk bij de beheerders terecht komt.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDie ict daar is eigenlijk wel triest :(........
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zitten er 2 homo\'s tegen over elkaar, en raken diep in gesprek...\r\n\r\n\r\n[I]\"Wat zou jij doen als ik dood ben?\"[/I]\r\n\r\n[I]\"Ik laat je opzetten, want dan kan ik elke dag naar je kijken, en jij?\"[/I]\r\n\r\n[I]\"Ik laat je verbranden!\"[/I]\r\n\r\n[I]\"VERBRANDEN?!?!?!\"[/I]\r\n\r\n[I]\"Ja, en van de as laat ik zetpillen draaien\"[/I]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=dutch-online;513143]..................\r\n\r\nIk ben geen Noorderling.\r\n\r\nEn ik heb ook zonder carnaval altijd plezier. daar hoef ik niet aangeschoten voor zijn.\r\n\r\nKatholiek feest ?? laten we het niet over geloof hebben , want de kerken ,wees eerlijk daar zit zoveel fout. \r\n\r\nJa even biechten en alles is vergeven ??? hoe kun je het verzinnen.[/QUOTE]\r\n\r\nEen pastoor en een rabbijn komen met elkaar in gesprek over het geloof. In het algemeen zijn ze het wel redelijk met elkaar eens. Alleen zegt die Rabbijn, het biechten, daar ben ik het toch helemaal niet mee eens. Je haalt maar van alles uit en je biecht en het is je vergeven.\r\nNou zegt die pastoor je moet maar eens even mee komen in de biechtstoel dan zie je het zelf.\r\n\r\nZo gezegd zo gedaan die Rabbijn gaat bij de priester in het hokje zitten en de eerste biechter komt binnen. Welke zegt vader ik heb iets op te biechten, ik ben vreselijk fout geweest. wat heb je dan gedaan mijn Zoon. Ik ben vreemd geweest zegt de man. De priester zegt dat is niet zo mooi en hoe vaak is dit gebeurd. 3 keer zegt de man. de priester zegt ga maar naar het heilige Marie beeld en doe maar 10 weesgegroetjes en God heeft het je vergeven. Zo komt er een volgende biechter, een vrouw. Vader ik ben vreemd geweest. Priester zegt dat is niet zo mooi en hoe vaak is dat gebeurd. De vrouw zegt, 3 keer Vader. Ga maar naar het Marie beeld en doe maar 10 weesgegroetjes. Op dat moment komt de huishoudster van de preister binnen met de melding dat er dringend telefoon is. De priester zegt tegen de rabbijn, je hebt een beetje door hoe het gaat. Doe jij de volgend emaar. Kijken of het gaat. Er komt een man binnen, gaat in de biecht stoel zitten en zegt Vader ik heb wat op te biechten. zeg het maar Mijn Zoon zegt de Rabbijn. Ik ben vreemd geweest. Dat is niet zo mooi zegt de Rabbijn, hoe vaak is dat gebeurd. 1 keer zegt de man. De rabbijn zegt ga maar naar het heilige Marie beeld en doe maar 10 weesgegroetjes en dan mag je nog 2 keer
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=Anacho;518529]Het is al zo oud dat het niet werkt met TFT\\LCD schermen:mrgreen::mrgreen::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\n:lol: :lol: :lol:\r\n\r\nDat is dan weer een voordeel van mijn CRT-monitor, bij mij leek de foto sprekend...:cool:\r\nBovendien is sex op een CRT-monitor minder gevaarlijk dan op zo\'n plat scherm...je valt er niet zo snel af. :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...