Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    336

  • 2 weken later...
Twee zaken lui zitten even te pauzeren in hun nieuw op te zetten nog lege winkel. Alleen wat lege schappen en een toonbank. Ze zijn bezig met wat inrichting dingetjes en zo. Zegt de een tegen de ander, wedden dat er zo een of ander oud omaatje met haar kop voor de etalage komt gluren wat er hier gaande is en komt vragen wat we verkopen. Hij had het nog niet gezegd en ja hoor zien ze eerst een gezicht voor de etalage en daarna komt een oud vrouwtje de winkel binnen. Wat verkopen jullie hier, vraagt ze.\r\nDe zakenman zegt iets sarcastisch, we verkopen klootzakken. Nou zegt het vrouwtje dan gaan de zaken zeker goed, ik zie dat jullie er nog maar twee over hebben.
Link naar reactie
[QUOTE=Tommie;506790]Ik weet niet of het erg grappig is maar wel een blunder......\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nZo kreeg ik vorig jaar een e-mail van mijn Bank met eronder alle ruim 800 e-mail adressen:o\r\nNu zul je zeggen ja en:confused:\r\nNou ik kreeg twee dagen nadien een excuusmail omdat al die adressen er natuurlijk niet onder hadden mogen staan............met al die adressen er ook weer onder:confused:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...