Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[quote=Animal;468373]Een beetje chauffeur heeft een tomtom ,en hoeft dus helemaal geen borden te zoeken.\n \nDe wegen worden misschien wat slecht onderhouden en slecht aangegeven ,maar het is een veel mooier land dan nederland ,en de mensen zijn er veel vriendelijker.[/quote]\n\nDie in Liége niet hoor... :);)\n\nOverigens... die TomTom is van de laatste jaren, die tijd waar ik over sprak, hadden we die nog niet...
Link naar reactie
[quote]Die in Liége niet hoor... :-);-)[/quote]Da\'s ook mijn ervaring, ik stond eens met m\'n vriendin vlak buiten Luik, kwamen liftend uit Luxemburg stad, en moesten naar de snelweg richting Maastricht. Wij in een cafe de weg proberen te vragen, we kregen niet eens een biertje, ze deden net of ze gek waren, terwijl m\'n vriendin toch echt wel een redelijk mondje Frans sprak.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;468373]Een beetje chauffeur heeft een tomtom ,en hoeft dus helemaal geen borden te zoeken.\r\n \r\nDe wegen worden misschien wat slecht onderhouden en slecht aangegeven ,maar het is een veel mooier land dan nederland ,en de mensen zijn er veel vriendelijker.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb inderdaad een routeplanner aan boord maar zelfs dát ding gaat vaak in de fout á le belgique.....\r\nWat betreft de wegen, die worden niet een béétje slecht onderhouden maar érg slecht en als je vaak in belgië zou komen dan ben je daar van op de hoogte. Dat jij belgië mooier vind dan Nederland vind ik prima maar dat geld zeker niet voor mij.
Link naar reactie
[quote=hj1;468542]Ik heb inderdaad een routeplanner aan boord maar zelfs dát ding gaat vaak in de fout á le belgique.....\nWat betreft de wegen, die worden niet een béétje slecht onderhouden maar érg slecht en als je vaak in belgië zou komen dan ben je daar van op de hoogte. Dat jij belgië mooier vind dan Nederland vind ik prima maar dat geld zeker niet voor mij.[/quote]\n \nAls jouw route planner in de fout gaat ligt dan aan dat ding ,maar niet aan belgie.\nIk kom vaak in belgie ,,misschien wel vaker dan jij.:D
Link naar reactie
Het zijn af en toe net mensen.\r\n\r\nHeb goede ervaringen in het Nederlands sprekende deel en slechte in het Frans sprekende, die taal beheers ik ook niet, dat zou de reden kunnen zijn.\r\nAlhoewel in Frankrijk in sommige gebieden ze hun uiterste best doen om je te helpen en niet voor de handel.\r\n\r\nZal weinig uitmaken waar je komt, horken heb je overal.\r\nNederlanders staan in het buitenland bekent om hun onbeleefdheid, dus kunnen we zo wel even doorgaan.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;468623]................\nen de mensen zijn er veel vriendelijker??\n \nja als ze je nodig hebben ,en wat aan je kunnen verdienen.:rolleyes:;)\n \nik vind het maar [ sloddervossen] en niet alleen in hun taalgebruik.:mad:[/quote]\n \nDan kom je waarschijnlijk altijd de verkeerde belgen tegen .,of je lokt dat gedrag zelf uit.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;469099]staat toch niet erg dicht bij de straat dat emmertje, (li)(li) weet je zeker dat het water was.:rolleyes:;):D[/QUOTE]\nJa dat kan ook iets anders zijn... want ik hoorde dat er een nieuw café gebruik is opgedoken de laatste tijd[B]:[/B] pissen daar waar je staat.\nEr zijn dus bargasten voor wie het te veel moeite is tijdens de \"inname\" aan de bar om een WC op te zoeken, en al pratend hun slurf tegen de bar plaatsen, en het op die manier lozen....\n\n[url]http://www.destentor.nl/algemeen/opmerkelijk/5062584/WC-te-ver-Dan-maar-tegen-de-bar.ece[/url]\n\nIk heb het zelf voor mijn deur gezien waar twee studenten (één half op zijn fiets) op straat stonden te praten, en zonder dat het gesprek onderbroken werd deed die op de fiets z\'n gulp open, en moest toen net iets harder praten om boven het ge[I]splash[/I] uit te komen.\n\nMisschien staan ze bij jou voor de deur ook \"te praten\" ? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...