Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Vraagje aan de oplettende TV kijker:\r\n\r\nHier hebben wij UPC, nog analoog.\r\nIk zie de laatste week (minstens) dat bij de drie Nederlandse zenders het beeld en geluid niet meer synchroon loopt. Het geluid loopt 0,1 - 0,2 seconden achter.\r\nNiet veel, maar als je het eenmaal ziet is het shit.\r\nEn gisteren was het op N3 zelfs veel meer, een halve seconde of zo.\r\n\r\nZijn er meer die dat zien ?\r\n\r\nAlle andere zenders (voor zover ik weet) hebben dat niet.
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;467962]Niet bij dames ondergoed gebruiken hoor, krijg je allemaal van die zuurpruimen en dat kost je weer suiker om op de stoelen te strooien.:p[/QUOTE]\r\nWat een beelden kan jij achterlaten zeg :-$\r\n\r\nEr ligt hier trouwens niet zo veel dames ondergoed... \r\nIk kan (daarom) beter kijken of ik er zelf niet een zuurdere pruim door wordt :mrgreen:
Link naar reactie
De afwijking is soms wel klein hoor, maar als je daar helemaal niets ziet, dan ligt het denk ik inderdaad aan UPC.\r\n\r\nAlleen foutmelden aan UPC ? Daar ben ik al lang mee gestopt, want dan moet ik (op mijn kosten) de 18 jarige dame aan de andere kant (op mijn kosten) uitleggen wat een stekker is en zo, en dat standaard vraag/antwoord spel (op mijn kosten) of ik eerst bij de buren wil gaan kijken of zij het ook hebben, en dan ook (op mijn kosten) geheid als antwoord krijgen dat het aan mijn binnenhuis installatie ligt, nee, daar pas ik voor. Dan kan ik net zo goed de moppenlijn bellen. :p\r\n\r\nDe verdere kwaliteit van het signaal is wel OK hier (zelfs verbeterd na een brandbrief een paar jaar geleden :) )
Link naar reactie
Nou.... vergis je niet, ik heb moeite gehad om uit te leggen dat het geluid van de TV stereo is, en dat het rechter kanaal van één van de zenders geen geluid gaf. . . . . \n\"[I] :confused: Wat is dat \"het rechter kanaal\"[/I] ?\n\nEn dan na dat uitgelegd te hebben moeten wachten, omdat een ander gevraagd moet worden wat er met de klacht moet gebeuren, en dan horen \"[I]Nee hoor, ligt niet aan ons, ligt aan de binnenhuis installatie[/I]\".\n\nNee, ik heb het opgegeven om hun ogen en oren te zijn, en klachten door te geven op eigen kosten. Meestal hadden ze binnen een dag een telefoontje van mij, maar laat nu een ander maar proberen.\n\nEmail, misschien....
Link naar reactie
Bah! Heb de afgelopen twee dagen in belgië rondgereden.....Wat is dat toch een \'drama-land\' :@ \r\nAls je de grens naar Nederland (ja die wél met een hoofdletter) weer over bent dan gaat het er behoorlijk rustiger aan toe. Sjonge wat zijn die wegen toch bar slecht... Als we dan toch gaan stemmen voor europa dan mogen ze in brussel wel eens wakker worden en die wegen aanpakken. En de rest ;)
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;468267].... en dan heb je het nog niet eens over de bewegwijzering zekerzzzzzzzzz...\r\n\r\nook een ramp. Herinner ik me van een aantal jaran geleden.. Liège (Luik) was een drama.... en men vertikte het om Nederlands/Vlaams te spreken....[/QUOTE]\r\n\r\nHaha ja vooral als je voor het eerst richting luik gaat dan zit men maar te zoeken op de borden naar luik en het staat er maar niet op alleen dat verrekte liege wat zou dat toch zijn??;) En wat als je terug komt en je wilt via antwerpen ? Zie je alleen anvers op de borden staan...moet je maar ff weten:mrgreen::mrgreen:
Link naar reactie
Ik weet niet of het nog zo is, maar altijd als ik de Belgische grens in de nacht over reed, dan bekroop mij een beangstigend eng gevoel door dat gele natrium licht uit de lantarenpalen. Ik heb vanaf dat moment altijd gedacht dat dat de grootste oorzaak is dat dat land gespleten blijft, en de wapenhandel daar zo veel makkelijker is.... een normaal mens begeeft zich gewoon niet onder dat licht *-)
Link naar reactie
[quote=hj1;468271]Haha ja vooral als je voor het eerst richting luik gaat dan zit men maar te zoeken op de borden naar luik en het staat er maar niet op alleen dat verrekte liege wat zou dat toch zijn??;) En wat als je terug komt en je wilt via antwerpen ? Zie je alleen anvers op de borden staan...moet je maar ff weten:mrgreen::mrgreen:[/quote]\n \nEen beetje chauffeur heeft een tomtom ,en hoeft dus helemaal geen borden te zoeken.\n \nDe wegen worden misschien wat slecht onderhouden en slecht aangegeven ,maar het is een veel mooier land dan nederland ,en de mensen zijn er veel vriendelijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...