Ga naar inhoud

Even bedanken!


Aanbevolen berichten

Ik had nog n vraagje, op veel fora (heb zelf ook een aanvraag forum (krabbelplaatjes voor op hyves) kun je klikken op \"jouw berichten\" en dan kun je dus zien of er nog op geantwoord is op je berichten. Nu onthoudt ik maar waar ik gepost heb haha maar dat is lastig. Snappen jullie wat ik bedoel? Hoe kan ik mijn posten dus terug halen?
Link naar reactie
[QUOTE=Princessyaartje;458072]Ik had nog n vraagje, op veel fora (heb zelf ook een aanvraag forum (krabbelplaatjes voor op hyves) kun je klikken op \"jouw berichten\" en dan kun je dus zien of er nog op geantwoord is op je berichten. Nu onthoudt ik maar waar ik gepost heb haha maar dat is lastig. Snappen jullie wat ik bedoel? Hoe kan ik mijn posten dus terug halen?[/QUOTE]\n\nAls je klikt op \"[I]Reageer op dit onderwerp[/I]\" onderaan een pagina, en je scrolt iets lager, dan kan je je daar abbonneren op de topics die je start of waarop je reageert ;)\nAls je bij \"[I]Notificatietype[/I]\" kiest voor \"[I]Directe e-mailnotificatie[/I]\" dan krijg je bij iedere reactie van iemand anders een emailtje.\n\nZo doen de meeste vaste klantjes het.\n\n[B]Edit:[/B]\nOh, ik zie dat wat ik hierboven heb uitgelegd alleen voor de individuele draad is.\nWil je je abonneren op alle door jou bezochte threads dan doe je dat door links boven op \"[I]Gebruikersinstellingen[/I]\" te klikken, en \"[I]Instellingen en opties - Wijzig opties[/I]\" te kiezen. Daar kun je je dan abonneren op de discussies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...