Ga naar inhoud

FAQman column aprilnummer Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik begrijp werkelijk niet waar de FAQman de stelling vandaan haalt dat Win7 de CPU op \"wat oudere hardware\" het dusdanig voor de kiezen krijgt dat het systeem wel eens oververhit kan raken en in de \"puinpoeier\" kan draaien. Volgens mij wordt hier (weer) onnodig paniek gezaaid. Hoe oud moet die hardware dan wel niet zijn? Mijn dochter heeft een 5 jaar oude PC met Windows 7 x86 beta 7000. Daar staat de CPU (een Pentium D, met standaard Intel koeler) zeker níet constant op 100% en ook de temperaturen zijn normaal. Mijn Eee 1000H draait prima op Windows 7 Ultimate. Op mijn eigen PC stond tot voor kort een dualboot met Vista x64 SP2 (beta) en Windows 7 Ultimate x64 build 7000. Werken met \'grote\' applicaties als Dreamweaver en Photoshop(x64) tegelijk gaat in de beta van Seven merkbaar sneller en soepeler dan in Vista SP2. Daarbij zie ik geen enkel verschil in CPU gebruik en ook niet in de temperaturen van de CPU en de HDD\'s. Ik vraag mij dan ook af op welke hardware de FAQman zijn test heeft gedaan en wat dan de verschillen in CPU gebruik en temperatuur waren. Puur uit interesse. Dus John, als je dit leest, graag een reactie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...