Ga naar inhoud

Discussie


Aanbevolen berichten

[QUOTE=erix;449769]Maar dat is niet wat je denkt reintje, het gaat nu even meer om dat het helpen van mensen belangrijker is.\r\nAls hier mensen komen die willen helpen, anderen accepteren, en ook daadwerkelijk verstand van windows hebben, dan nog daar aan toe.\r\n\r\nZie het maar als machthebbers, die valse intenties hebben.\r\nDie krijg je ook niet weg door een brave burger te zijn.\r\nMaar ok, ik begrijp je wel, het is min of meer een stijl geboren om iets recht te zetten.\r\nNiet zoiets als roddels, want dat zijn leugens.\r\nMin of meer iemand die hele vellen hijackthis pagina\'s heeft gekopieerd en nu hier komt helpen.\r\nMaar in de gevallen die ik zag, heeft dat ook weinig nut.\r\nDus gaat het er om mensen die toch een probleem hebben, niet verder in de problemen te laten komen.\r\n\r\nMensen die norton installeerde en door wat rotzooi van achtergebleven pandaantivirussoftware laten mbammen en en comofixen, zonder maar enerlij vragen te stellen over wat er nu precies aan de hand is, dan heb je te maken met een bedreiging.\r\nZeker als mensen hier, die willen helpen, recht in hun gezich een sneer krijgen, zoals de moeder, die precies vertelde waar het probleem lag, maar door othuroyo een veeg uit de pan krijgt, en met een oplossing komt waar zelfs een leek al een beetje kan weten dat dat niet zal helpen.\r\nen dan ook nog ff verder gaan.\r\nIk heb geprobeerd othuroyo er vriendelijk op te wijzen, maar krijg alleen niet onderbouwde kritiek.\r\ndat tjoekse mij nu mailt dat hij dat op andere fora hetzelfde doet onder andere gebruikersnamen, dat vindt ik juist een ram in de goede richting dit forum voor mensen die allen willen helpen te houden, want dat is alles wat tjoekse deed.\r\nEn tjoekse heeft daar wat mij betreft groot gelijk in.\r\n\r\nDus het zijn geen roddels, maar tjoekse heeft meer in de gaten, iemand die op andere hijackthis sites al geband is.\r\n\r\nDus heb je het liever hier? ipv PM, dat kan ook reintje.\r\n\r\nno hard feelings reintje, ik weet dat jij het goed bedoeld.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nOk, op dit bericht reageer ik en op de anderen niet meer.\r\nOok hier reageer ik maar op een kort gedeeltje.\r\nDe reden dat je het niet snapt is in één woord jouw onkunde.\r\n[SIZE=\"30\"]LOGLEZERS HOEVEN NIET TE VRAGEN, MAAR DIE LEZEN HET IN EEN LOG[/SIZE]\r\nAls jij dat niet snapt moet je mij ook niet gaan bekritiseren.\r\nIn een log valt te zien of er sporen van Panda zijn of niet en ook of er eventuele malware aanwezig is.\r\nIk heb het nageteld en dit is letterlijk de 9e keer dat ik dat jou vertel.\r\nBij al die negen keren heb jij mij nog niet één keer inhoudelijk beantwoord.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449784]Ik kon dat topic van Othuroyo niet, dus heb ik zojuist even uit nieuwsgierigheid gelezen.....\r\nBij het vijfde bericht moest ik toch echt even lachen hoor en wel om de volgende zin;\r\n\r\n\r\n\r\nLOL, ik moet ook zeggen, Tjoeke, dat mag je nooit meer doen hoor, mensen in een forum onderbreken.... LOL[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk verwijs je door naar [url=http://www.pearle.nl/]pearle[/url].\r\nDIT SOORT reacties.\r\nJIj vind het toch ook niet fijn als je door spam wordt onderbroken?(waarschijnlijk niet, je kan het spam immers niet lezen)
Link naar reactie
Als dit zo doorgaat word ik het ook zat en stop ik met logs te analyseren.\n\nVragen jullie je trouwens niet af waarom er niet echt actieve loglezers op het forum zijn?\nHoeveel zijn hier er al wel niet verjaagd door jaloerse gebruikers zoals Erix?\n\n\n@Modje, ik vind het vervelend ik de discussies omtrent mij (beter woord tegen) in meerder topics moet volgen.\nOok vind ik het raar dat hier gebruikers ingrijpen omdat de moderators het nalaten dat te doen.
Link naar reactie
[QUOTE=Othuroyo;450609]Ik verwijs je door naar [url=http://www.pearle.nl/]pearle[/url].\r\nDIT SOORT reacties.\r\nJIj vind het toch ook niet fijn als je door spam wordt onderbroken?(waarschijnlijk niet, je kan het spam immers niet lezen)[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het eerder voor jou opgenomen en anderen er op gewezen dat ze genoeg kritiek op jou ge-uit hebben, maar door dit soort opmerkingen kom ik er achter dat ik daar verkeerd aan gedaan heb.\r\nIk kan me nu heel goed voorstellen hoe men hier over jou denkt en schrijft, dit is geheel en alleen aan jezelf te wijten.\r\nhet ergste is nog dat je niet eens inziet waardoor de mensen zo op jou reageren en dat je om een of andere reden het idee hebt dat jij het \'alleenrecht\' hebt om op iemand\'s vragen te antwoorden.\r\n\r\nNou, dan heb ik toch echt nieuws voor je, [B]dat is hier niet zo![/B]\r\n\r\nWil je iemand ongestoort antwoorden, stuur die persoon dan een PM, maar ga niet lopen roepen dat anderen geen antwoorden in bepaalde topcis mogen geven, waar haal je de brutaliteit vandaan??\r\n\r\nVerder vind ik het behoorlijk onbeschoft en volledig ongepast dat jij berichten van anderen als spam classificeert, het is namelijk geheel niet aan jou om te beoordelen of een bericht hier in het forum spam of geen spam is.\r\n\r\nNogmaals, het is [B]niet jouw forum[/B] en ook zeker [B]niet jouw topic,[/B] iedereen mag hier zeggen en vragen wat ze willen.\r\nWil je het anders of ben je het hier niet mee eens, bouw dan een eigen forum, of in ieder geval, [B]blijf hier weg![/B]
Link naar reactie
[QUOTE=Othuroyo;450611]Als dit zo doorgaat word ik het ook zat en stop ik met logs te analyseren.\r\n\r\nVragen jullie je trouwens niet af waarom er niet echt actieve loglezers op het forum zijn?\r\nHoeveel zijn hier er al wel niet verjaagd door jaloerse gebruikers zoals Erix?\r\n\r\n\r\n@Modje, ik vind het vervelend ik de discussies omtrent mij (beter woord tegen) in meerder topics moet volgen.\r\nOok vind ik het raar dat hier gebruikers ingrijpen omdat de moderators het nalaten dat te doen.[/QUOTE]\r\n\r\n.... je denkt nogal veel van jezelf hè?
Link naar reactie
Dus jij ziet een reactie als \"@erik jij durft\" als een goede toevoeging aan het topic?\n[B]Nergens[/B] heb ik beweert dat niemand anders in een topic mag reageren, mensen met goede adviezen zijn welkom maar de mensen met foute adviezen niet.\n\nIk zie reacties als \"Hij weet nu waarschijnlijk al hoe fout die zat\" niet echt als een reactie die mij verdedigt.\nSterker nog je gooit olie op het vuur door nog maar eens te benadrukken hoe \"Fout\" ik zat.\nAl meerdere keren heb ik gezegd waarom ik níet fout zat, maar krijg ik een zinvolle reactie terug?\nNee, er wordt enkel herhaalt dat ik fout zat maar er wordt niet inhoudelijk op mijn berichten ingegaan.\n\n\nEn ja qpc, qua malware schat ik mezelf (gezien zijn reacties) veel hoger in dan Erix. Het feit dat hij niks van logs snapt en dan gaat bekritiseren waarom ik bepaalde dingen niet vraag (dingen die af zijn te lezen in een log) bevestigd dat alleen.\nIk sta open voor kritiek wat betreft mijn loglezen maar dan alsjeblieft van iemand die óók log kan lezen.\nStel je voor je bent accountant dan kan je een dokter toch ook niet op (in de ogen van de account) fouten wijzen?\nAls Erix aan mij vraagt wáárom ik bepaalde dingen niet vraag wil ik hem dat wel uitleggen. Wat dat betreft sta ik nog redelijk vriendelijk open aangezien een dokter geen uitleg wil geven waarom die bepaalde dingen doet aan een buitenstaander die een ander vak beoefent.
Link naar reactie
[QUOTE=Othuroyo;450611]\r\nOok vind ik het raar dat hier gebruikers ingrijpen omdat de moderators het nalaten dat te doen.[/QUOTE]\r\n\r\nWaar slaat dat nou weer op?\r\n\r\nEn je hoeft ook niet zo te schreeuwen hoor, in je andere post, nergens voor nodig.\r\nDe persoon die je daarmee wil bereiken luistert sowieso niet, dus bespaar je de moeite.
Link naar reactie
[QUOTE=Othuroyo;450619] Wat dat betreft sta ik nog redelijk vriendelijk open aangezien een dokter geen uitleg wil geven waarom die bepaalde dingen doet aan een buitenstaander die een ander vak beoefent.[/QUOTE]\r\n\r\nHier [U]moet[/U] ik wel even op reageren.....\r\nJe bent verre van vriendelijk.\r\nIk lees al een aantal maal opmerkingen van je, die niet uitnodigend zijn om jou wat dan ook nog maar te vragen.\r\nNiet open dus.\r\n\r\n[QUOTE=Othuroyo;447866]Beste Tjoekse, hier valt weer duidelijk aan te zien dat je geen loglezer bent.\r\n\r\nGeloof me, aan de site van Panda Antivirus is niks verkeerds\r\nen ook het ip is afkomstig uit Nederland.\r\n\r\nVerder zou ik als ik jou was de site HijackThis.de laten voor wat het is, omdat het een onbetrouwbare site is en mij niet meer met dit soort reacties onderbreken.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=Othuroyo;449642]Pff, weer een serie onnodige tips.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls je nou eens zou stoppen met dat soort opmerkingen.
Link naar reactie
[QUOTE]Dus jij ziet een reactie als \"@erik jij durft\" als een goede toevoeging aan het topic?\r\n[B]Nergens[/B] [B]heb ik beweert dat niemand anders in een topic mag reageren[/B], [/QUOTE]\r\n\r\nOnderstaande doet mij toch echt vermoeden dat je bedoelt dat niemand een berichtje mag posten tussen jouw berichten in...\r\n\r\n[QUOTE]Verder zou ik als ik jou was de site HijackThis.de laten voor wat het is, omdat het een onbetrouwbare site is [B]en mij niet meer met dit soort reacties onderbreken[/B][/QUOTE]\r\n\r\nEn dan dit:\r\n\r\n[QUOTE]mensen met goede adviezen zijn welkom maar de mensen met foute adviezen niet[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien heb ik het ergens gemist, maar wie heeft jou het het recht te geven om mensen met foutieve adviezen niet als welkom te beschouwen?\r\n\r\n[QUOTE]Ik zie reacties als \"Hij weet nu waarschijnlijk al hoe fout die zat\" niet echt als een reactie die mij verdedigt.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, je zit volgens mij en volgens vele anderen (gezien de reacties) compleet fout met de [B]manier[/B] waarop je anderen de mond probeert te snoeren. Ik zeg dus niet dat je fout zit met de manier waarop jij mensen probeert te helpen, maar wel met jou houding naar anderen toe.\r\n\r\n[QUOTE]Sterker nog je gooit olie op het vuur door nog maar eens te benadrukken hoe \"Fout\" ik zat.\r\nAl meerdere keren heb ik gezegd waarom ik níet fout zat, maar krijg ik een zinvolle reactie terug?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, je kan wel [B]benadrukken [/B]dat je niet fout zit, maar dat wil helemaal niet zeggen dat je [B]niet [/B]fout zit in de ogen van anderen die (vaak) al jaren op dit forum komen....\r\nEn tja, door die houding krijg je dus inderdaad geen (voor jou) zinvolle reacties terug.\r\nMisschien een optie om toch eens bij jezelf na te gaan of je wel zo correct geweest bent naar anderen toe?\r\n\r\n[QUOTE]Nee, er wordt enkel herhaalt dat ik fout zat maar er wordt niet inhoudelijk op mijn berichten ingegaan.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je met \'bericht\' jouw aangedragen oplossingen bedoelt, daar gaat het ook niet over, het gaat meer over jouw houding naar anderen toe die ook proberen te helpen.\r\nHet komt misschien hard aan, maar jij hebt niet de wijsheid in pacht en al ben je \'loglezer\', dat wil niet zeggen dat [B]alle [/B]problemen op die manier opgelost kunnen worden.\r\n\r\n[QUOTE]En ja qpc, qua malware schat ik mezelf (gezien zijn reacties) veel hoger in dan Erix. [/QUOTE]\r\n\r\nNergens heb ik ook maar iets gezegd over jouw of Erix\'s zijn (gebrek aan) kennis over malware, maar aan de andere kant, lees de andere topics er eens op na en zie eens hoe vaak Erix wel heeft kunnen helpen bij malware, zonder dat hij daar loglezer voor hoeft te zijn.... Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het lezen van een CCleaner log niet \'heilig\' is en dat er ook op andere manieren (en door andere mensen) oplossingen aangeboden kunnen worden die vaak kunnen helpen en ook geholpen hebben.\r\nVerder is het heel arrogant om te stellen dat jij jezelf veel hoger inschat op het gebied van malware dan Erix. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet, maar om dat zo te stellen, dat kan je niet weten. Daarop inhakend, ik schat Erix (ondanks dat ik het ook niet altijd met hem eens ben) en alle anderen hier veel hoger in op het gebied van communicatieve vaardigheden en persoonlijkheid dan jou. misschien moet jij je [B]daar [/B]eens druk over maken.\r\n\r\n[QUOTE]Ik sta open voor kritiek wat betreft mijn loglezen maar dan alsjeblieft van iemand die óók log kan lezen.[/QUOTE]\r\n\r\nZoals ik al eerder aangaf, een log is niet \'heilig\' en iedereen doet hier zijn of haar best om anderen te helpen. De een op de ene manier, de ander op de andere, maar niemand maakt zich druk als iemand in een topic \'onderbroken\' wordt en niemand beticht een ander hier van \'spammen\' zoals jij doet.\r\n\r\nAls laatste vind ik het ook ronduit obeschoft dat jij een moderator aanvalt op hetgeen hij/zij wel of niet doet, als je de forumregels had gelezen en wat meer topics had doorgenomen, dan had je kunnen weten hoe het er hier aan toe gaat en dat de moderator hier [B]altijd [/B]ingrijpt indien nodig.\r\n\r\nZoals ik het nu allemaal lees, denk ik dat dit forum niet iets voor jou is zolang je deze \'denkwijze\' hanteert.....
Link naar reactie
Op het eerste (ik had je er trouwens al eerder op geattendeerd) zeg ik [b]dit soort[/b] reacties.Er zijn namelijk ook een paar berichten van Tjoekse door Modje verwijderd dus ik neem aan dat het wel degelijk onnodige berichten zijn.\n\nUiteraard zijn ze welkom maar foutieve adviezen met betrekking tot HijackThis kunnen erg gevaarlijk zijn voor de gebruiker.Ik wijs ze niet af om de persoon die de foutieve persoon geeft aan te vallen maar om de gebruiker te beschermen.\nKijk, logs en malware valt niet van elkaar te zien.\nStel je kent erg veel malware virussen dan kan je dat toch terug zien in een log?\nAndersom is het ook het geval, als je de log snapt weet je ook of het malware is of niet.\nMaar (met alle respect) discusseren over analyse-tools met jou heeft weinig zin omdat je het blijkbaar weinig intresseerd en je (gezien je al CCleaner log schrijft) er niet zo heel veel van snapt, vat dit alsjeblieft niet op als een aanval.\nNou, in de malware wereld zijn die logs blijkbaar wel heilig.\nGoogle maar eens, op 99.99% van de malware forums wordt gebruik gemaakt van HijackThis en ComboFix logs.\n\nGoed, wat betreft communicatie vaardigheden geef ik je (gedeeltelijk) gelijk.\nIk zit in de politiek en ik haal dat en dit forum misschien soms door elkaar omdat er bij allebei veel gepraat in voor komt.\nOok van collega\'s heb ik gehoord dat ik soms te fel reageer, anderen vinden dit in de politiek dan juist weer goed, maar dit forum is de politiek niet.\nMijn gedrag zal ik dan ook proberen aan te passen.
Link naar reactie
[QUOTE=Othuroyo;450662]\r\nGoed, wat betreft communicatie vaardigheden geef ik je (gedeeltelijk) gelijk.\r\nIk zit in de politiek en ik haal dat en dit forum misschien soms door elkaar omdat er bij allebei veel gepraat in voor komt.\r\nOok van collega\'s heb ik gehoord dat ik soms te fel reageer, anderen vinden dit in de politiek dan juist weer goed, maar dit forum is de politiek niet.\r\nMijn gedrag zal ik dan ook proberen aan te passen.[/QUOTE]\r\n\r\nZoals je al schrijft zijn de politiek en het forum 2 verschillende dingen. Maar ook in de politiek zal het geregeld handig zijn om wat ruimte aan de ander te laten om iets te willen bereiken ;)\r\nOok in de politiek moet je kunnen samenwerken om ergens te komen. Maar ik ga niet in een discussie met je over politiek of hoe daar gewerkt moet worden want dat doet nu niet ter zake voor mij.\r\nMaar het is in elk geval wel wat hier op het forum nodig is. Dus ik zie graag dat je je aanpast (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...