Ga naar inhoud

Hilbrand Edskes


Aanbevolen berichten

[url]http://techworld.nl/article/6515/automatische-installatie-van-firefox.html[/url]\r\n\r\nMisschien dat de lezers van de eerste jaren die naam nog wel kennen.\r\nHij liet menigmaal van zich horen bij de ingezonden berichtjes en ook is er eens aandacht aan besteed toen hij met een eigen progje kwam, geen idee meer wat het was. misschien wel een spelletje.\r\nOp het eerste CID forum zat hij als \"Ed Soft\" (onder andere...)\r\nKwam de naam ook nog eens tegen in de lijst met vertalers van populaire software.\r\nNu laat hij dus wederom weer van zich horen.\r\n\r\nbtw, buiten het genoemde ken ik de man absoluut niet, vond het enkel opmerkelijk.
Link naar reactie
Beetje uit de hand gelopen Firefox-enthousiasme lijkt het...\r\n\r\nCitaat:\r\n[QUOTE]Bijvoorbeeld de webbrowser Internet Explorer van Microsoft, welke in Windows standaard is geïnstalleerd, is geen goede browser:\r\n- De Europese Commissie wil Microsoft verbieden om Internet Explorer nog langer te bundelen met Windows, omdat Microsoft zijn dominante marktpositie misbruikt heeft met hun Windows besturingssysteem, wat een beperking vormt voor de keuzevrijheid van consumenten[/QUOTE]\r\nSerieus, dat heeft er niks mee te maken of IE goed of slecht is. Zo kan ik ook wel argumenten verzinnen...\r\n\r\nEn daarbij heeft meneer Edskes de huidige ontwikkeling van IE in de vorm van IE7 en IE8 volledig gemist. Het voorbeeld op z\'n website (edskes.net/firefoxs) dat IE png\'s niet goed weergeeft vertelt maar de halve waarheid: in IE7 en hoger gaat de weergave van png\'s namelijk gewoon goed.\r\n\r\nNog een ding dan...\r\n[QUOTE]7.Firefox zal worden gestart en de website zal worden getoond zoals deze bedoeld is[/QUOTE]Als een site verkeerd wordt weergegeven in IE is dat ook zo bedoeld. Blijkbaar is de ontwikkelaar van de website te ranzig geweest om alle browsers in beschouwing te nemen...\r\n\r\nAl met al vind ik het een kwalijke ontwikkeling dat de installatie van software op deze manier opgedrongen wordt en maakt naar mijn idee de nu nog goede naam van Firefox tot schande.
Link naar reactie
[quote]Als een site verkeerd wordt weergegeven in IE is dat ook zo bedoeld. [/quote]\n\nNou dat weet ik uit eigen ervaring dat je daar tegen aan kan lopen en je hele layout om zeep gaat.\n\nMaar tging ook om gebruikers die versie 6 nog gebruiken volgens het verhaaltje op de site.\nNou ja, in ieder geval staat hij weer op het podium :-)\nWeer eens wat anders dan ruzie maken op een forum met jezelf
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;450470]Nou dat weet ik uit eigen ervaring dat je daar tegen aan kan lopen en je hele layout om zeep gaat.[/QUOTE]Daar kun je niet alleen tegenaan lopen, maar hoogstwaarschijnlijk [I]zul[/I] je daar ook tegenaan lopen. Als je daar als webontwikkelaar vervolgens niks aan doet, dan bedoel je dus dat je website \'t niet doet in IE6. Anders zou je wel je best gaan doen om het wel goed te laten weergeven in alle browsers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...