Ga naar inhoud

Contributie om forumlid te worden


Aanbevolen berichten

Ik wilde mij vandaag inschrijven bij het Nationaal Computer Forum, zoals gewoonlijk krijg je dan een bevestigingsmailtje waarmee je je inschrijving en e-mailadres moet bevestigen. Ook hier, maar dit mailtje bevatte voor mij een verrassing, ze willen geld zien, €1,50 voor een SMS. Mij zien ze daar niet meer.\n\nActie vereist voor het activeren van gebruikersnaam op Nationaal Computer Forum\n \n\n\n[quote]Nationaal Computer Forum\n aan mij\n \nBeste Anacho\n\nLet op! Je moet deze laatste stap doorlopen om je aanmelding te voltooien. Om valse aanmeldingen te voorkomen en oplichters buiten de deur houden dien je een sms te sturen [U][B](1,5e)[/B][/U]. Dit is eenmalig en dus geen abonnement.\n\nWoon je in Nederland: stuur een sms met het bericht vio ncf Anacho naar 4888\nWoon je in België: stuur een sms met het bericht vio ncf Anacho naar 6603\n\nNa je aanmelding heb je o.a. toegang tot:\n- alle informatie op Nationaal Computer Forum\n- de mogelijkheid zelf berichten te plaatsen en vragen te stellen\n- het starten en onderhouden van een eigen weblog\n- het aanmaken van een profiel\n- contact leggen met andere gebruikers\n\nNationaal Computer Forum is met ruim 60.000 geregistreerde gebruikers één van de grotere Nederlandse websites over computers, hardware en software. Computer gebruikers kunnen hier terecht voor o.a. computerproblemen en uitwisseling van tips.\n\n\nBedankt voor de aanmelding,\nHet Nationaal Computer Forum[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...