Ga naar inhoud

Jaarwisseling 2008 -2009


Anoniem2

Aanbevolen berichten

haha die is goed Reintje, moet wel zeggen dat ik dacht dat het vogeltje het gehad zou hebben en ik lag dan ook dubbel van het lachen (och beetje leedvermaak, daarom zijn tom en jerry zo poulair toch).\r\nmaar om der nog op door te gaan; vogels en alcohol is geen goede combi weet ik uit ervaring\r\nwel heel lachwekkend als ie naast de landplaats land en dan naar beneden valt met luid krijsen.\r\n\r\nvoordat iedereen nou denkt dat ik een sadist ben, vogels zijn heel stevig en hebben hier niks van en met hun vleugels uit dalen ze vrij langzaam.\r\n\r\n\r\nterug on topic: iedereen de beste wensen en dat het maar een mooi jaar mag worden
Link naar reactie
[quote=turn;435122]haha die is goed Reintje, moet wel zeggen dat ik dacht dat het vogeltje het gehad zou hebben en ik lag dan ook dubbel van het lachen (och beetje leedvermaak, daarom zijn tom en jerry zo poulair toch).\nmaar om der nog op door te gaan; vogels en alcohol is geen goede combi weet ik uit ervaring\nwel heel lachwekkend als ie naast de landplaats land en dan naar beneden valt met luid krijsen.\n\nvoordat iedereen nou denkt dat ik een sadist ben, vogels zijn heel stevig en hebben hier niks van en met hun vleugels uit dalen ze vrij langzaam.\n\n\nterug on topic: iedereen de beste wensen en dat het maar een mooi jaar mag worden[/quote]\n\n\nSssssssttttt niet doorvertellen... Maar als je écht leedvermaak wilt...\nAls je goed kijkt, als het vogeltje op het glas landt komen zijn pootjes naar hem toe (hi,hi,hi)... \nDat was iets dat ik er niet uit kreeg bij het rippen (sssssssttttttttt niet doorvertellen...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...