Ga naar inhoud

Hoe Samsung Syncmaster 2253BW via DVI aansluiten?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een 22\" samsung 2253 scherm. Als ik hem mbv de dvi kabel aansluit krijg ik geen beeld. met de vga kabel wel.\r\nBij het aanzetten van het scherm knippert er analog of digital maar ik zie niet hoe ik dit kan kiezen of instellen via het osd menu. Ook via de nvidia settings kan ik niets vinden mbt tot instellen van digitaal signaal oid.\r\n\r\nIk heb een geforce 6600LE videokaart en ik weet niet hoe ik kan zien welke dvi het is. ook dmv google heb ik dit niet kunnen vinden. De dvi kabel is een dvi-d kabel.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit scherm via de dvi kabel kan laten werken?
Link naar reactie
Heb je ook geen beeld bij het starten van de comp als hij aan de dvd kabel en aansluiting hangt?\r\n\r\nStart hem eens op ZONDER monitor en zet hem weer uit na een aantal minuten, gewoon de powerswitch even indrukken, koppel de monitor weer aan en start op.\r\n\r\nDie Samsung ziet vanzelf of er een digitaal of analoog signaal wordt aangeboden en zou moeten werken op die DVI-I aansluiting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...