Ga naar inhoud

Vista herkent niets!


Aanbevolen berichten

Ik heb een [B]laptop (Acer) met Windows Vista [/B]in bruikleen en wil er een externe muis en een externe harde schijf op aan sluiten maar niets werkt ook een usb stickje wordt niet \"herkend\". Het wordt allemaal wel \'opgemerkt\' maar dan komt de mededeling dat de stuurprogramma\'s niet gevonden kunnen worden of niet goed werken. Heb de laptop het hele systeem laten doorzoeken en ook het internet maar hij (zij? ;) ) blijft weigeren ook maar iets te doen met de aangesloten aparaten. Bij aparatenbeheer staat dat de usb poorten goed werken. Er staat wel een onbekend aparaat in de hele rij, w.s. de muis, maar ook als ik via dat kanaal laat zoeken levert het niets op.\r\n\r\n[De eigennaar van de laptop is onbereikbaar dus ik weet niet of hij er ook last van heeft, hij gebruikt de laptop niet zo veel]\r\n\r\nHoop dat iemend een idee heeft hoe dit te verhelpen, ik wil de laptop mee nemen op reis (we vertrekken zaterdagochtend!) maar zo wordt het een stuk minder interessant.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;415246]Installeer de nodige hardware drivers die bij die laptop geleverd zijn, of download ze van de website van Acer en brand ze op CD.\r\n[url]http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDeze drivers staan vaak al op de C-schijf in het mapje ACER.\r\nZoek daar naar de map drv of driver en kijk of je daar \'chipset\' drivers ziet staan.\r\nInstalleer deze drivers en start NIET opnieuw op.\r\nGa naar het apparaat beheer en verwijder alle USB poorten.\r\nStart de laptop opnieuw op en laat Vista zelf de USB-poorten opnieuw herkennen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...