Ga naar inhoud

usb headset bromtoon


Aanbevolen berichten

als ik in mijn usb headset zit te praten dan horen anderen een vage bromtoon, het klinkt een beetje als eueueueueueueue. zeer iritant dus.\r\nik heb op google al gezocht naar \"usb headset logitech hum\" daar vond ik dat het of aan de slechte draden of aan een conflict lag dat iets op dezelfde frequentie lag.\r\n\r\nwat ik heb geprobeert\r\ndrivers opnieuw installeren\r\nandere usb poorten geprobeert (4 aan de achterkant en 3 aan de voorkant)\r\nirq nummers bekeken, daar stond wel dat alle usb apparaten of irq nummer 16,18 of 19 hadden [url]http://img526.imageshack.us/img526/4581/irqli7.jpg[/url]\r\nik heb ook op een irc kanaal hulp gevraagd maar daar konden ze mij niet helpen dus ben ik hier heen gegaan. in de hoop dat jullie een oplossing hebben.\r\n\r\nwat vaag genoeg bleek te werken was om op de computerkast zelf te gaan zitten en de kast zo een beetje in te drukken, toen was het geluid helemaal weg. maar dat is niet echt handig en ook nog eens zeer slecht voor de kast, weet iemand een beter oplossing hoe ik dit probleem kan oplossen?
Link naar reactie
[quote]wat vaag genoeg bleek te werken was om op de computerkast zelf te gaan zitten en de kast zo een beetje in te drukken, toen was het geluid helemaal weg. maar dat is niet echt handig en ook nog eens zeer slecht voor de kast, weet iemand een beter oplossing hoe ik dit probleem kan oplossen[/quote] Dan heeft het zeer waarschijnlijk met de \"geaardheid\";) van je PC te maken, oftewel, zit \'ie in een stopcontact met randaarde?
Link naar reactie
In principe is aarde niet nodig om de brom weg te houden, maar er is wel een aard-probleem...\nRaadselachtig uitgelegd ja, sorry.\n\nMaar ik denk dat je in de front aansluiting zit met de mike?\nZo ja, probeer dan eens de achter-aansluitingen, dan zal het misschien weg zijn.\nWerkt het dan wel, dan is er een draad los van de front-aansluiting naar je moederbord.\nMocht het daar ook niet goed werken dan kan er een draad kapot zijn IN je headset naar de plug, maar dat lijkt mij sterk, omdat dat het verbeteren niet verklaart als je op de kast drukt.\n\n(Overigens is over het algemeen nodig een geaard stopcontact te gebruiken zoals Anacho ook al aanraadt, voor een heleboel redenen.)
Link naar reactie
het was inderdaad het aardings probleem dat voor de brom zorgde, mijn stopcontract heeft geen aarde, gewoon rond met 2 pinnen verder niks. ook niet zo\'n vierkante inkeping aan de zijkant.\nals ik met een lichaamsdeel van mij de kast aanraakte was het ook al voorbij. met mijn pink de kast aanraken voldeed al om de brom te laten verdwijnen, ik heb de kast onder mijn bureau staan dus ik los het wel op door er met een van mijn benen tegenaan te gaan zitten. een stuk ijzerdraad vanaf de kast naar de verwarming hielp gedeeltelijk, de brom werd ietsje zachter en soms viel die zelfs weg, alleen is het niet echt practies om een draadje aan je pc te maken die naar de radiator gaat :P .
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...