Ga naar inhoud

Hoe kan ik het vervolgvel van een worddocumtnt verwijderen?


Waterkracht71

Aanbevolen berichten

Het vervolgvel wordt op de een of andere manier vastgehouden. Ik was met een word document bezig en toen her eerste vel vol was gaat hij automatisch naar het vervolgvel. Op zich niets mis mee. Wat ik wil is dat alles op het eerste vel komt en niet een gedeelte op het vervolgvel. Ik heb het eerste vel van het word document geprobeerd aan te passen door de tekst in te korten maar hij houdt het vervolgvel vast en ook wat ik de eerste keer had ingegeven. Hoe los ik dit op?
Link naar reactie
Uit ervaring weet ik dat Word ontzettend koppig kan zijn als het gaat om verborgen codes. In zeldzame gevallen is er zelfs geen (makkelijke) oplossing te vinden. Je kan het document bewaren als "Tekst zonder opmaak" of als "DOS tekst". Open dit document in Wordpad en copieer alle tekst. Plak dit weer in een nieuw Worddocument. Hopelijk heeft iemand anders een kortere oplossing. Maar tot zover werkt dit vaak het beste.
Link naar reactie
Je kunt proberen de regelafstand te verkleinen, ander lettertype die minder ruimte inneemt, kleinere letters proberen. Of toch de tekst aanpassen. Een vervolgvel verwijderen kan alleen door helemaal naar het onderste deel van dat vel te gaan. Dat doe je met de pijl-down-knop. De cursor komt dan bij het laagste punt waar je wat getypt hebt. Vervolgens Backspace drukken, net zolang tot je op het eerste vel staat met de cursor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...