Ga naar inhoud

's Nachts opladen


Aanbevolen berichten

Door kieskeurig wordt aanbevolen om je smartphone in de nacht op te laden. Hoe dom kun je zijn? Nooit opladen waar je zelf niet bij bent of een huisgenoot. Als er iets gebeurt, zoals overbelasting, heet worden van de batterij met als gevolg van brand, ben je altijd te laat. Dus kieskeurig, haal het artikel weg.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Tom, net zoals bij TV's die af en toe ook nog wel eens een probleem wilden geven.

Toen ik dan ook een TV in mijn slaapkamer heb geïnstalleerd, heb ik er gelijk een rookmelder boven opgehangen.

Want in je slaap wordt je echt overvallen door rookvorming, waarvan je niets merkt.

En die zekerheid dat je dan toch bij die kleine kans, wel wakker gemaakt wordt, is die paar centen meer dan waard.

Voor mij is die plicht van rookmelders dan ook niet nodig, want die had ik al jaren in alle slaapkamers en op elke boven etage in het trappenhuis.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Bij de TV heb ik een stopcontact met schakelaar zodat hij bij geen gebruik helemaal uit gaat, dan heb je geen sluipverbruik wat al snel 25W per uur is bij een TV. 
Zeker met de huidige energieprijzen is dat een besparing.

Zo’n stekkerdoos met schakelaar heb ik voor meerdere apparaten, zo ook voor de opladers.

Hier ook al sinds dat we hier wonen in de gang, keuken e.d. rookmelders, beter save the sorry ?

aangepast door HereIsTom

Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...