Ga naar inhoud

videokaart kapot ,welke nieuwe?


Aanbevolen berichten

hallo ben ik bezig om voor mijn oudste een computer te kopen is\r\nbij mijn jongste zoontje zijn videokaart stuk nu wil ik een nieuwe kopen maar welke?\r\np4 2.4, 1024 mb 500watt qtec voeding het is een agp kaart \r\nik dacht aan een\r\nATI Radeon X1650Pro 85 euro\r\nATI Radeon X850XT 99 euro\r\nXFX nVidia Geforce 7600 GT 99 euro\r\nof is dit overkill , hij speelt wel veel spellen
Link naar reactie
Neem de X850XT of de 7600GT, snelheid tussen die twee verschilt nogal in games, maar bij elkaar zijn ze ongeveer even snel. Ik denk dat je de 7600GT goedkoper kunt krijgen.\n\n[url]http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=741&model2=716&chart=275[/url]\n\nAls hij zoveel spellen speelt zou ik het geheugen ook nog uitbreiden naar 2gb, verder is de processor helaas niet zo snel meer. Maar dan kun je er nog anderhalf jaar aan vastplakken.
Link naar reactie
Persoonlijk vind ik de 7600GT overkill voor 2.4ghz P4 en zou er liever een x1650pro in zetten of een 7600GS.\r\nAls die voeding de 6600GT al trok dan is de 7600GS geen probleem (die volgens mij zelfs zuiniger is dan de 6600GT). Echter Q-tec is gewoon waardeloos. Als je de x1650pro neemt of als je de 7600GT neemt al helemaal zeker, dan moet er een nieuwe voeding komen. Minstens met 16A op de +12V lijn(en) en als het kan 18A op de +12V lijn(en) (zwaar aanbevolen voor de 7600GT).\r\nAls je de voeding niet gaat vervangen dan trekt die 500W Q-tec hoogstens de 7600GS.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...