Ga naar inhoud

Vraag om het te verhelpen.


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,\r\n\r\nIk heb een vraagje over mijn computer. Het is een ding wat ik bij de makro heb aangeschaft voor enkele euro\'s, misschien nog geen 300 euro. Ik wil hem graag upgraden, stiller, en sneller. \r\nHoe kan ik dat doen? er zit een AMD processor in, hij is 256mb werkgeheugen. En hoe kan ik hem stiller maken?\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nChrist Machielsen
Link naar reactie
Neus eens bij enkele - zoals ik ze noem - hard&softwareaanbieders op het internet zoals bijv. alternate.\r\nEen andere tip: Marktplaats of Speurders - er zijn altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste in hun systeem willen hebben en kun je misschien op die sites wel iets moois vinden,\r\nDus zoeken op moederborden. Succes!
Link naar reactie
[QUOTE=Christ Machielsen;334965]Okej, iemand van dit forum die toevallig een moederbord pentium 4 heeft liggen? met processor?\r\n\r\noh trouwens, past dat wel dat moederbord op dit frame zegt maar?[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou niet te snel van stapel lopen zeker als je nog nooit een moederbord geplaatst hebt zijn er dingen zoals plaatsen van de processor op je moederbord ed die niet vanzelf gaan.\r\nHeb je iemand in de buurt die je eventueel kan helpen?\r\n(als jij er niet uit komt)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...