Ga naar inhoud

Beste All-in-One printer


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer die snel en zuinig is. Verder moet scannen en copy mogelijk zijn, dus een all-in-one. Ik gebruik het voornamelijk voor school en werk. Het hoeft dus geen printer te zijn die super fotokwaliteit kan printen. De prijs mag niet hoger liggen dan 200 euro.\r\nCanon Pixma MP600 is zeer populair, maar ik zet mijn vragentekens erbij...Is er iemand die hierover meer weet en mij kan adviseren? Alvast bedankt!
Link naar reactie
ik heb zelf de Canon Pixma MP130. Zelfs deze all-in-one printer vind ik super werken.\r\nScant goed, Kopiert goed, snel met printen, en goed software al zeg ik het zelf. Ook druk ik er foto\'s mee af op fotopapier en ook dat gaat super.\r\n\r\nDe MP600 zal daarintegen verder zijn met alles, kheb mijn printer nu ongeveer 1,5 jaar. Verder geen ervaring, maar zijn voorganger (de MP130 dus) werkt prima!\r\nVerder is Canon ook gewoon een goed merk, zegt ook al veel.\r\n\r\nGegroet.
Link naar reactie
[QUOTE=Gardesh;334838]Ik ben op zoek naar een nieuwe printer die snel en zuinig is. Verder moet scannen en copy mogelijk zijn, dus een all-in-one. Ik gebruik het voornamelijk voor school en werk. Het hoeft dus geen printer te zijn die super fotokwaliteit kan printen. De prijs mag niet hoger liggen dan 200 euro.\r\nCanon Pixma MP600 is zeer populair, maar ik zet mijn vragentekens erbij...Is er iemand die hierover meer weet en mij kan adviseren? Alvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nIk heb net een nieuwe HP Photosmart 2575 AllinOne Printer die mij uitstekend bevalt het is een mooie Printer maar ook een hele goeie.\r\n\r\nHier voor heb ik een Lexmark X5150 AllinOne gehad die mij ook heel goed beviel maar helaas niet op mijn nieuwe computer met Vista kan.\r\n\r\nDe Lexmark X5150 en de HP Photosmart 2575 zijn echt hele goeie AllinOne Printers en de HP is nu in de aanbieding.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...