Ga naar inhoud

Geheugen plaats


Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nIk heb in de 1e 2 banken (dus vanaf de proc.) 2x 512 MB PC3200 DDR400. \r\nNu moet dit zo blijven omdat het anders niet past met de CPU koeler. (Infinity). \r\nKan ik Corsair CMX1024-3200C2PRO 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 2, Non-ECC, Inclusief LED\'s nou ook in 3e bank zetten? \r\nOmdat ik hoorde dat het grootste geheugen altijd dichste bij CPU moest. \r\nHet is dus allemaal DDR1 en mobo is van MSI Amethyst M. (Compaq OEM bordje). \r\n\r\nGrtz Jim
Link naar reactie
Kijk in de gebruiksaanwijzing van je computer. Alternatief kun je naar de HP-wepsite gaan, daar klikken op support, laat je machine vinden en ga dan naar Manuals cq. gebruiksaanwijzingen (PDF). Zo kom je precies te weten hoeveel RAM jouw systeem aankan. \r\nEn waarschijnlijk vind je er ook vernieuwde drivers. [img]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/froehlich/a020.gif[/img]
Link naar reactie
[QUOTE=jim565656;334682]Ik heb nu al 4x 512 mb ik wil alleen RAM met ledjes erin.\r\n2x 512 mb met LEDjes is slecht leverbaar dus ik wil 1x 1 GB met ledjes en de 2x 512 (die ik dus al heb) erin laten zitten. Nu is alleen mijn vraag moet het nu in bank 1 of 3. bank 1 gaat niet dus kan het in bank 3 ? Ik heb 4 banken.[/QUOTE]\r\n\r\nZie mijn vorige bericht. [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/a045.gif[/img]
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;334704]Als het nu allemaal goed werkt, zou ik het lekker zo laten zitten, ook al gaat het met een 1 GB reepje in het 3e slot, je raakt daarmee het voordeel van dual-channel kwijt.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nWerken dan de eerste 2 ook niet meer in dual channel ? Ik had vroeger 1x 1 GB maar vervangen voor 2x 512 mb en zit eigenlijk geen verschil in gaat mij echt om de grootte. en de ledjes :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...