Ga naar inhoud

computer start steeds opnieuw op


Aanbevolen berichten

Het komt regelmatig voor dat de computer zichzelf opnieuw opstart.\r\nHet is geen virus, want McAfee kan niets vinden.\r\nMeestal blijft het systeem dan hangen tijdens het opstarten (zwart scherm dus).\r\nHet enige wat dan helpt is de stroom eraf en dan weer opnieuw opstarten.\r\nRegelmatig komt er een melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout,maar even later gebeurt het weer opnieuw.\r\nOok gebeurt het dat ik in een blauw scherm kom en dan krijg ik de melding\r\n0X000008E\r\n0XC000000005\r\n0XBF801C63\r\n0XA897EC48\r\n0X00000000\r\n45F013F806WIN\r\n\r\nWie kan mij helpen
Link naar reactie
Zijn dit nu drie verschillende klachten ? Of alles één ?\n\n\n[QUOTE=stanza44;334633]Het komt regelmatig voor dat de computer zichzelf opnieuw opstart.\nHet is geen virus, want McAfee kan niets vinden.\nMeestal blijft het systeem dan hangen tijdens het opstarten (zwart scherm dus).\nHet enige wat dan helpt is de stroom eraf en dan weer opnieuw opstarten.\n[/QUOTE]\nWAAR tijdens het opstarten hangt hij ?\nZie je al een Windows scherm, en wordt dat zwart of is het nog steeds zwart ?\nIs de computer de POST (Power On Self Test) voorbij, dat zwarte scherm aan het begin dat de hardware opsomt in witte letters etc. ?\nZie je het scherm \"Windows wordt gestart....\" oid ?\n\"Meestal..\", betekent dat dat ie het ook doet tijdens gewoon Windows ?\n\n[QUOTE=stanza44;334633]\nRegelmatig komt er een melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout,maar even later gebeurt het weer opnieuw.\n[/QUOTE]\nEven later gebeurt er weer WAT ?\n\n[QUOTE=stanza44;334633]\nOok gebeurt het dat ik in een blauw scherm kom en dan krijg ik de melding\n0X000008E\n0XC000000005\n0XBF801C63\n0XA897EC48\n0X00000000\n45F013F806WIN\n[/QUOTE]\nIs dit de enige inhoud van het blauwe scherm, of is er nog meer tekst ?\nKomt dit scherm tijdens het normaal werken van Windows, of tijdens de boot ?\n\nJe ziet, ik heb nu meer vragen dan jij....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...