Ga naar inhoud

Lexmark X5150 Printer wil niet kopieren naar...


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb een nieuwe HP computer met Vista HomePremium.\r\n\r\nOmdat ik nieuwe pc heb moet ik mijn Lexmark X5150 ook aansluiten.\r\n\r\nDat is ook gelukt en hij wil ook printen maar niet scannen.\r\n\r\nAls ik iets wil scannen naar het bureaublad dan druk ik op scan naar bestand en dan op scan starten en als ik dat heb gedaan gebeurt er helemaal niks.\r\n\r\nHoe kan dat en wie kan mij helpen met dit probleem?.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
[QUOTE=henri-aalten;333880]Kijk eens naar de juite drivers voor deze printer/scanner Windows Vista[/QUOTE]\r\n\r\nHallo\r\n\r\nIk heb drivers van de Lexmark X5150 voor Windows Vista gedownload en ook dat heeft niet geholpen.\r\n\r\nHelaas wordt de takencentrum van Lexmark ook niet geinstalleerd en er kwam een schermpje met kan RPC niet uitvoeren en dat de Spooler Subsysteem niet meer werkt of niet goed meer werkt.\r\n\r\nWie kan mij helpen met dit probleem?.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
[QUOTE=jim565656;334330]Volgens mij is die printer niet compitabel met Vista of je hebt niet de goede drivers.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nDeze driver heb ik geinstalleerd:\r\n\r\n[url]http://downloads.lexmark.com/cgi-perl/downloads.cgi?ccs=163:12:0:133:0:0&emeaframe=&fileID=11953&searchLang=nl&searchLang=nl&os_group=Windows%20Vista[/url]\r\n\r\nDus moet dat volgens mij wel de goeie zijn?.
Link naar reactie
en wat lezen we daar: \r\nThe Vista drivers available on the Lexmark website do not contain the All-In-One Center. They are minimum drivers. Although the scan drivers are shipped with the web package, they cannot be used by the All-In-One Center since it is not included. Please use Windows Scanners and Cameras or Photo Gallery for Scanning\r\njim565656 lijkt het bij het goede eind te hebben ..
Link naar reactie
[QUOTE=passiepas;333845]Hallo\r\n\r\nIk heb een nieuwe HP computer met Vista HomePremium.\r\n\r\nOmdat ik nieuwe pc heb moet ik mijn Lexmark X5150 ook aansluiten.\r\n\r\nDat is ook gelukt en hij wil ook printen maar niet scannen.\r\n\r\nAls ik iets wil scannen naar het bureaublad dan druk ik op scan naar bestand en dan op scan starten en als ik dat heb gedaan gebeurt er helemaal niks.\r\n\r\nHoe kan dat en wie kan mij helpen met dit probleem?.\r\n\r\nGroeten Pascal[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nU hoeft niet meer op dit onderwerp te reageren ik heb inmiddels een nieuwe printer gekocht die wel op Vista kan en die het hartstikke goed doet en dat is de HP Photosmart 2575.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...