Ga naar inhoud

Vista met Motherboard


Aanbevolen berichten

hoi\r\n\r\nik heb windows vista op mijn computer geinstalleerd alleen ik heb nu een probleem!\r\n\r\nals ik de software van mijn motherboard erin doe dan kan ik de netwerkkaart en de geluidskaart niet installeren omdat die software niet voor vista is staat er\r\n\r\nweet iemand een oplossing of weet iemand misschien waar het programma staat waar het wel mee zou moeten werken\r\n\r\nhet type motherboard is: ASUS P4C800 Deluxe\r\n\r\nBedankt:)
Link naar reactie
Op de Asus site staan voor dit type moederbord helemaal geen vista drivers :( \r\nWat wel wil helpen is dat je er achter komt welke chipset je diverse hardware hebt en dan het internetr afzoekt bv deze ::\r\n\r\n\r\n[url]http://www.alphadownloads.com/drivers/sound-multimedia-drivers/asus-sound-max-audio-driver-v--a-860.html[/url] volgens mij zijn deze goed voor je geluid \r\n\r\nVoor je netwerkkaart is het probleem groter zijn er gewoon niet dus steek voor 10 euro er een nieuw kaartje in en probleem over vaak hebben mensen er nog wel 1 liggen die vista wel herkent . \r\n\r\nSucces
Link naar reactie
Hallo thomas1991.\n \nDe netwerkkaart op het moederbord is een 3com Gigabit LOM (3C940), en deze wordt standaart ondersteund door vista. Maar is ook [URL=\"http://www.marvell.com/drivers/upload/yk60x86_v9.14.4.3.zip\"]hier[/URL] te downloaden.\n \nDe geluidskaart is een SoundMAX Audio ADI AD1985, hiervoor zijn (nog) geen drivers beschikbaar. De door De Beunhaas verstrekte link is de driver voor een SoundMax Audio ADI AD1988A , dit is een 8 kanaals geluidschip en zal niet comatible zijn aan de 6 kaanaals AD1985.\n \nGroetjes Erik Rothuis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...