Ga naar inhoud

Ik zoek kleuren printen inktjet


Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nIk wil foto\'s en cd / dvd kunnen printen met een inktjet printer.\r\n\r\nWelke printer kan ik het beste kopen ?\r\n\r\nDit is voor mij nieuw, en zoek ik hier dus hulp.\r\n\r\nIk had al wel begrepen dat je het beste aparte inkt tanks kon hebben,\r\n\r\nI.v.b. het sneller opraken van een kleur.\r\n\r\nGraag jullie advies.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\n\r\nLucas
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties.\r\n\r\nIk ben gisteren ook even bij diversen winkels geweest en kwam op de zelde printers uit.\r\nDe IP4300 en MP600 .\r\nWat is wijsheid om te kopen ?\r\nIk heb al een losse scanner, dit zou het enigste zijn wat ik dan dubbel heb. \r\nMaar daar in tegen wel weer het gemak dat alles minder ruimte in neemt.
Link naar reactie
Volgens Computer idee nr 16 is de Canon iP 4300,de printer wat je moet hebben.\r\nMet 5 sterren en de duim omhoog en voor maar ong. 100 Euro ?\r\nAls je een hele tijd terug CID las, met zijn werkelijke testen,van veel merken,kon je ervan op aan dat dit ook zo was.\r\nMaar nu zet ik er vraagtekens bij,omdat ze maar een exemplaar testen.\r\nWat kost de cardridge,hoeveel foto\'s kan je er mee printen ?\r\nMi. heb je niks aan de opinie van het artikel : Vers besproken.\r\nDan kun je beter gaan naar de testen van hardware.info.\r\ndat is mijn mening,hier blijf ik bij.
Link naar reactie
Pascal, ook bedankt voor je reactie.\r\nHeb inmiddels vandaag de Canon Pixma MP600 gekocht.\r\n\r\nDaar heb ik dan gelijk een vraagje over.\r\nDe MP 600 beschikt over een kaartlezer met 2 sleuven.\r\nIn 1 van die sleuven kun je XD, mini SD kaartjes doen maar die moeten in een adapter.\r\nVoordat je ze in de kaartlezer kunt doen.\r\nNu weet ik niet of iemand ook een MP600 heeft maar hoort die adapter in de doos te zitten ?\r\nHet staat niet op de doos, en in de handleiding staat niet duidelijk aangegeven of hij erbij moet zitten.\r\nStaat het volgende \" Sluit de geheugenkaart aan op de speciale adapter voordat u deze in de kaarsleuf plaatst \".\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nLucas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...