Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\naan de achtetrkant van mijn pc zit een stikker met bleutooth en daarlangs 4 lampjes en een usb-poort.\r\nals ik de pc open komen er uit een blokje (zo ziet het eruit, dus geen kaart) 3 stekkertjes.\r\n1 stekkertjes gaat ergens naar de voorkant van mijn pc en die andere 2 komen nergens op uit.\r\nhoe kan ik dan bleutooth met mijn pc ontvangen. moet ik die andere 2 ook nog ergens insteken of is dat niet nodig.\r\n\r\nmijn systeemspecificaties zijn te zien op onderstaande link.\r\nals ik het bericht deed verzenden kwam er te staan:\r\nDe ingevoerde tekst is te lang (160152). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.\r\n\r\ndus vandaar [url]http://download331.mediafire.com/cynhym9tcpbg/aoedkzxzytf/systeem.txt[/url]
Link naar reactie
[quote=SimonComfort;332806][COLOR=Red][/COLOR]\nIk zou een externe bluetooth-ontvanger kopen, en deze aansluiten op je USB. ;)[/quote]\n\nZonde geld hoor als het al in je pc zit.\n\nIk zou inderdaad even kijken of alle drivers goed zijn geinstaleerd het draadje wat naar voren loopt zal wel de ontvanger zijn.\nAls je bij je programma`s kijk onder start staat daar dan geen bluetooth bij?\nJe moet hem namelijk aan zetten en dan kijken of er andere apparaten zijn die ook bluetooth hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...