Ga naar inhoud

2 Philips Monitoren aansluiten op mijn PC


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een aantal vragen.\r\n\r\nIk heb sinds vandaag 2 schermen om aan mijn pc te hangen. Ik weet dat dit niet door alle videokaarten ondersteund word. Ik heb gekeken by systemen en dan apparaatbeheer. Ik zie daar volgends mij nergens iets bij staan van een monitor kan dit kloppen, Of hoe kan ik achterhalen of mijn videokaart dit ondersteund???\r\n\r\nWie weet wat een kabel kost en waar ik die aan kan schaffen om 2 monitoren aan 1 pc te hangen een duel kabel dus
Link naar reactie
Ik heb gekeken en zie op de achterkant staan CRT...Daar zit mijn beeldscherm in verder staat er nog video Out en DVI. Ik weet niet wat dit betekend. Verder heb ik een vraag of het steeds de mogelijkheid is om te switchen dat op 1 scherm iets vast draait bv Word en op de andere ik kan internetten, en dat je dan even later weer kunt klikken als ik een film kijk dat ik 1 groot scherm heb
Link naar reactie
Hey,\n\nNu kan je via:\nDesktop -> Properties -> Settings\n\nNu heb je onder \"Display\" een \"dropdown\" menu waar je je 2e monitor kan selecteren.\n\nDaarna, kan je het vinkje \"Extend my windows desktop onto this monitor\" aanvinken.\n\nAls je dan bijv, Word naar je rechterscherm sleept, komt hij op je 2e scherm te staan.\n\n(Evt. meer opties bij je video kaart software...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...