Ga naar inhoud

Nieuwe monitor, maar DVI werkt niet

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nik heb een nieuwe monitor gekocht. De Acer X222W. Deze heeft een DVI aansluiting.\r\nMijn PC, de Aldi (Medion) PC MD8383 (bijna 3 jaar oud), heeft ook een DVI aansluiting.\r\nZodra ik deze aansluiting gebruik, geeft de monitor \"geen invoer\" aan.\r\nZodra ik de VGA kabel gebruik, dan doet hij het gewoon.\r\n\r\nIk heb al in computerbeheer alles mbt monitor verwijderd en opnieuw stuurprogramma\'s vernieuwd. Dit loste niets op. Er zitten geen drivers bijgeleverd.\r\n\r\nheeft iemand een idee?\r\n\r\nalvast bedankt.\r\nRaymond
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface[/url]\r\n\r\nheb je wel een geschikte kabel?\r\nik las dat er verschil in dvi-a en dvi-d zat.\r\n\r\nlas net dit,\r\nHOW DO I KNOW WHICH CABLE TO USE?\r\nDetermining which type of DVI cable to use for your products is critical in getting the right cable the first time. Check both of the female DVI plugs to determine what signals they are compatible with. \r\n\r\nIf one or both connections are DVI-D, you need a DVI-D cable. \r\nIf one or both connections are DVI-A, you need a DVI-A cable. \r\nIf one connection is DVI and the other is VGA, and the DVI is analog-compatible, you need a DVI to VGA cable or a DVI/VGA adaptor. \r\nIf both connections are DVI-I, you may use any DVI cable, but a DVI-I cable is recommended. \r\nIf one connection is analog and the other connection is digital, there is no way to connect them with a single cable. You\'ll have to use an electronic convertor box, available in either analog VGA to digital DVI or digital DVI to analog VGA. \r\nIf you still have questions, look at our DVI cable guide for an easy-to-use chart to help you find the right cable for you. \r\n\r\nop de site\r\n\r\n[url]http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.html#Page05[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...