Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op een ander forum vond ik deze vertaling van de engelse site van lexmark.\n\n[quote]Plaats de wijsvinger aan beide zijden van de cartridge drager (dus linker en rechter wijsvinger).\nAan de achterzijde van deze drager is een smal slot, waar de strip in past. druk nu,voorzichtig, de strip naar beneden en dan terug naar boven zodat de strip terug op zijn plaats zit.\nIndien nodig, druk de strip even naar achter en terug naar voor.\nReinig de strip met een droge katoenen doek en reinig de contacten.\nOh ja die strip is een bijna doorschijnende strip.[/quote]\nheb je dit geprobeerd?\nHier is de engelse site daar staan ook plaatjes bij.\n[url]http://support.lexmark.com/cgi-perl/knowledgebase.cgi?ccs=21:1:0:133:0:0&framed=&docid=ENUS16536&relevance=1[/url]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
[QUOTE=Jaapvander;328394]Wie weet er iets van printer/scanner/copier lexmark x5150?\r\nHet ding geeft harwareprobleem 0502 aan.\r\nLexmark gecontacteerd, een onbegrijpelijk verhaal toegemaild gekregen\r\ndat dus 10x geprobeerd maar niks hoor.\r\n\r\nGelp svp\r\n\r\nGroeten Jaap[/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nDit probleem heb ik niet meegemaakt met mijn Lexmark X5150 Printer.\r\n\r\nIk heb mijn Lexmark X5150 te koop staan omdat die niet bij mij op Vista kan.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...