Ga naar inhoud

Floppy Drive weg bij - Deze Computer


Aanbevolen berichten

Daar A: typen, enter drukken, en je krijgt geen foutmelding ?\n\nEn als je daar\nDIR A:\\\ntyped ? (met flop erin)\n\nAls er helemaal niets komt te staan, laat hem zo dan eens tien minuten met rust, na op enter gedrukt te hebben ?\nMisschien moet je wachten op een time-out van het één of ander.\nHij moet daar toch een melding geven, zoniet dan denk ik niet dat het een simpele instelling (aan / uit van floppy ergens) is.\n\nÁLS jouw XP versie het ondersteunt, kan je ook nog hetzelfde proberen, maar dan gebruik je niet CMD in het \"uitvoeren\" veld, maar COMMAND. Dat is een iets andere commando-interpreteerder, en heeft misschien ook andere foutmeldingen aan boord.\nJe hebt wel de kans dat hij dan vol scherm start, en onthou, je moet EXIT typen om hem weer af te sluiten (of Alt+Tab om te schakelen)
Link naar reactie
Wat ik er bij wil zeggen is dat het plaatje wat je toont, geeft de opdrachtprompt ZONDER opdracht.\nHet is altijd moeilijk in te schatten wat iemand weet, en ik weet dus niet wat jij van die prompt weet, maar als je had gedaan wat ik vroeg, dan had daar op zijn minst\n\nC:\\Documents and Settings\\fb>A:\n\nmoeten staan, maar ik zie die A: niet ? Of verdwijnt die als je op Enter hebt gedrukt ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...