Ga naar inhoud

Foutmelding in DVD/CD Rom drivers (Code 39) in Vista Premium


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb met veel plezier Vista geinstalleerd en het heeft in het begin allemaal prima gwerkt.\r\nNu opeens zonder aanwijsbare aanleiding zijn m\'n stuurprogramma\'s voor de DVD spelers om zeep.\r\n\r\n--------\r\nKan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)\r\n--------\r\n\r\nHet heeft allemaal prima gewerkt en ineens........\r\n\r\nHeb geprobeerd stuurprogramma bij te werken maar hier krijg ik de melding dat reeds het juiste stuurprogramma geinstalleerd is.\r\n\r\nIemand een idee???
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb hier net hetzelfde probleem,alleen kan ik die sleutel niet verwijderen.\r\nEr staat .......er is een probleem met het verwijderen van de sleutel of zoiets.\r\nNu kan ik wel niets meer doen met de brander en de dvd player , ik kan dus geen format C meer uitvoeren want de cd rom van xp start niet op.\r\nIemand hier raad mee ????
Link naar reactie
Bedankt zugo 159 voor de tip.\r\nIk heb het anders kunnen oplossen en dat is enkele subsleutels verwijderd,normaal gezien zou je de hele sleutel moeten verwijderen volgens de tip die ik via google heb gevonden maar de sleutels die er werden vernoemd waren subsleutels zodoende heb ik dat geprobeerd en de brander werkt terug.\r\nIs ook te zien in \'deze computer\'.\r\nHet enige dat nog niet werkt is mijn dvd player maar misschien zit daar iets los (kabeltje of zo)
Link naar reactie
[quote=Patrix;303090]ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook mijn dvd speler kwijt kunnen jullie mij mischien stap voor stap vertellen wat ik moet doen. Ik heb het geprobeerd maar kom er niet uit \n \nAl vast bedankt \nPatrix[/quote]\nHoi Patrix,;) \nopen hiervoor even een nieuw topic het word zo erg onoverzichtelijk.\nBovendien wat je nu doet heet topic kaping.\nNog een klein tipje geef ook even aan wat voor besturingssysteem je aan boord heb.\nHet merk van je speler, en wat je al gedaan hebt.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...